آموزش نصب پایه دیواری تلویزیون, انواع براکت دیواری تلویزیون, براکت دیواری, براکت دیواری تلویزیون, مرکز فروش براکت تلویزیون

راهنمای خرید و نصب براکت دیواری

راهنمای انتخاب براکت مناسب تلویزیون

راهنمای خرید و نصب براکت دیواری؛ تابه‌ حال برای شما اتفاق افتاده بر اساس طراحی منزلتان نیازمند یک براکت دیواری باشید؟

آیا شما هم در این فکر هستید باتوجه‌ به دکوراسیون منزلتان یک براکت دیواری تلویزیون تهیه کنید و زیبایی منزلتان را چند برابر کنید؟

فضای منزلتان کوچک است و میز تلویزیون جای زیادی را اشغال می‌کند یا اینکه هزینه خرید میز تلویزیون را ندارید و مایل هستید تلویزیون را به دیوار متصل کنید؟
در این مقاله قصد داریم این محصول را به‌طور کامل بررسی کنیم و راهنمای نصب پایه دیواری تلویزیون را از صفر تا صد برای شما عزیزان بازگو کنیم. اگر شما نیز از علاقه‌ مندانی هستید که به زیبایی هرچه بیشتر منزل خود می‌ اندیشید و این بار به فکر استفاده از نگهدارنده دیواری هستید، با ما همراه باشید.

نصب پایه دیواری تلویزیون متحرک (بازویی) مدل TWM-338 خرید براکت دیواری تلویزیون ال سی دی فروش پایه تلویزیون دیواری lcdarm بهترین مارکآشنایی با مفهوم براکت دیواری

واژه براکت با توجه‌ به کاربرد گسترده آن دارای تنوع زیادی بوده و منظور از آن نگهدارنده‌هایی هستند که امکان اتصال دو شیء را فراهم می‌ کنند.

به محصولی که ما قصد صحبت درباره آن را داریم، براکت دیواری یا پایه نگهدارنده می‌ گویند. محصول مورد‌نظر با توجه‌ به قابلیت‌ های ویژه آن امکان اتصال تلویزیون به دیوار را برای خریدار مهیا می‌ کند.

بررسی ویژگی های پایه نگهدارنده چرخشی

هر محصولی باتوجه‌به کارایی، ویژگی‌ هایی دارد. پایه نگهدارنده چرخشی نیز از این امر مستثنا نیست. در زیر قصد داریم این خصوصیات و ویژگی‌ ها را مطرح کنیم.

  • فولاد باکیفیت

یکی از خصوصیات مهم این براکت دیواری جنس آن است؛ در ساخت آن از بهترین و مرغوب‌ ترین فولاد استفاده می‌ شود. باتوجه‌ به جنس درجه‌ یک و مقاومت کافی، این محصول به‌ خوبی می‌ تواند از تلویزیون شما پشتیبانی کند و وزن آن را تحمل کند.

  • بیرون کشیدن تلویزیون از دیوار

از ویژگی‌ هایی که می‌توان برای این محصول بیان کرد فاصله است، باقابلیت‌ های مهم و منحصر به‌ فرد آن، تلویزیون شما به‌اندازه 22 اینچ به بیرون هدایت می‌شود تا به‌راحتی یک تجربه فوق‌العاده در تماشای تلویزیون داشته باشید و همچنین ظاهری شیک و ساده را برای شما مهیا می‌کند.

  • امکان چرخش تلویزیون

یکی دیگر از خصوصیاتی که از یک نگهدارنده تلویزیون انتظار داریم این است که در هر نقطه‌ای از منزل امکان تماشا را برای خریدار فراهم کند.

این محصول برای شما امکان چرخش 130 درجه فراهم می‌ کند و شما به‌ آسانی می‌توانید در هر محلی برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنید.

  • قابلیت استفاده برای انواع تلویزیون

خصوصیت دیگر براکت دیواری تلویزیون قابلیت استفاده متعدد آن است، ممکن است شما تلویزیونی با برندی مشخص تهیه کنید؛ اما پس از مدتی تصمیم به خرید یک تلویزیون با برندی بهتر ازنظر کیفیت، رنگ و صدا را داشته باشید.

براکت مورد نظر این قابلیت را دارد برای تلویزیون‌ های صفحه تخت با هر برندی استفاده شود.

  • دارا بودن شیب ایده ال

گاهی اتفاق می‌ افتد فیلم مورد علاقه شما زمانی پخش می‌ شود که نور مستقیم خورشید به داخل منزلتان می‌ تابد و به علت تابش نور مستقیم آفتاب امکان دیدن واضح تصویر میسر نیست.

با استفاده از قابلیت ایجاد شیب در این براکت این مشکل حل شده است؛ شما با استفاده از تغییرات شیب در این تلویزیون می‌ توانید از تابش مستقیم نور خورشید در صفحه تلویزیون جلوگیری کنید.

  • نصب سریع و آسان

پایه دیواری تلویزیون متحرک بالاو پایین مدل TW-220 بهترین مارک براکت ارزان قیمت فروش جدیدترین برند نگهدارندهخصوصیت دیگر براکت دیواری تلویزیون (نگهدارنده دیواری)

نصب سریع و آسان آن است که این محصول را برای خرید مناسب می‌ کند. نصب این پایه دیواری تلویزیون متحرک ساده است و در حدود نیم ساعت برای نصب آن زمان نیاز است، نصب آن با توجه‌ به گل‌ میخ‌ ها به‌ سادگی امکان‌پذیر است.

بررسی انواع براکت دیواری ( پایه نگهدارنده دیواری )

راهنمای خرید و نصب براکت دیواری، در این بخش باید به این نکته اشاره کرد که براکت‌ هایی که برای اتصال تلویزیون به دیوار به کار می‌روند، انواع مختلفی دارند که این تنوع در قیمت براکت دیواری تلویزیون هم اثرگذار است. در زیر قصد داریم انواع براکت را معرفی کنیم.

  • براکت دیواری تلویزیون ثابت

یکی از براکت‌ های پرکاربرد، مدل ثابت است؛ این نوع در طبقه براکت ارزان قرار دارد؛ چراکه امکان چرخش آن به‌ هیچ‌ عنوان فراهم نیست.

نصب تلویزیون در این پایه‌ ها به‌صورت موازی با دیوار انجام می‌شود، درصورتی‌ که نصب تلویزیون در ارتفاع ایده‌ آل انجام نشود، برای تماشا مشکلاتی برای فرد ایجاد می‌شود. پایه دیواری ثابت نسبت به دیگر مدل ها از قیمت پایین تری نیز برخوردار است.

  • براکت دیواری تلویزیون تمام جهت

این نوع با نام دیگری نیز شناخته می‌شود. نام دیگر آن نگهدارنده بازویی است؛ از ویژگی‌های این محصول که آن را برای خرید مناسب می‌کند، امکان چرخش آن به هر جهتی که فرد تمایل داشته باشد است. قیمت پایه دیواری تلویزیون متحرک تمام جهت باتوجه‌به اندازه تلویزیون تعیین می‌شود.

چگونگی نصب براکت دیواری

  • مشخص کردن موقعیت تلویزیون بروی دیوار

راهنمای خرید و نصب براکت دیواری؛ در اولین مرحله برای نصب براکت دیواری باید محلی که قصد داریم آنجا تلویزیون را نصب کنیم، مشخص کنیم. محل نصب تلویزیون بسیار مهم است؛ چراکه اگر خیلی بالا باشد به‌مرور دچار گردن درد و مواردی از این ‌قبیل می‌شوید.

درصورتی‌که شما عادت دارید موقع تماشای تلویزیون دراز بکشید زمانی که آن را در ارتفاع بالا نصب کنید، برای مشاهده تلویزیون مجبور هستید سرخود را بالا بیاورید که باعث آسیب به مهره‌ها می‌شود.

  • متصل کردن پایه

در مرحله بعدی از نصب براکت دیواری درون جعبه یک سری پیچ وجود دارد.

براکت را به پشت بخوابانید و محلی که باید پیچ‌ها را در آن نصب کنید، مورد بازبینی قرار دهید؛ سپس پایه را روی دیوار قرار دهید و محل پیچ‌ها را علامت بزنید و با استفاده از دریل و اندازه‌گیری دقیق آن‌ها را سوراخ کنید و براکت را به دیوار پیچ کنید.

درصورتی‌که وزن براکت برای شما سنگین است، از فردی ماهر برای نصب استفاده کنید تا یک اتصال دقیق و استاندارد داشته باشید.

پایه متحرک بالا و پایین مدل TW-459 تولید براکت تلویزیون ال جی سامسونگ سونی مرکز خرید تهراننتیجه گیری

اغلب افراد تمایل دارند تلویزیون آن‌ ها روی دیوار نصب شود؛ زیرا علاوه بر کاهش هزینه‌ ها زیبایی بی‌ نظیری را برای فضا فراهم می‌ کند. برای این امر نیازمند یک براکت دیواری هستید.

این پایه نگهدارنده باتوجه‌ به قابلیت‌ هایی که دارد، شرایطی را برای استفاده‌کننده فراهم می‌ کند، از ویژگی‌ های این پایه‌ ها می‌ توان به جنس، امکان چرخش، نصب آسان و شیب مناسب اشاره کرد که آن‌ ها را برای خرید مناسب می‌ کند.
پایه‌ های نگهدارنده به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می‌ شوند، پایه‌ های ثابت به‌ هیچ‌ عنوان امکان چرخش ندارند و به همین دلیل جزء نگهدارنده‌ های ارزان محسوب می‌ شوند، پایه‌ های متحرک برعکس نمونه‌ های ثابت هستند و امکان چرخش در آن‌ ها مهیا است.

فروشگاه ال سی دی آرم علاوه بر تولید انواع براکت دیواری تلویزیون ثابت و چرخشی، یکی از بزرگترین تولید کنندگان

در ایران میباشد که شما عزیزان برای خرید با توجه به نوع نمایشگر خود میتوانید از بخش فروش اقدام کنید؛ همچنین هتل داران، بیمارستان ها، سالنهای کنفرانس، مجتمع ها و مراکز تفریحی و رفاهی و.. برای خرید عمده نیز میتوانند از طریق راه های ارتباطی با مدیر فروش شرکت در ارتباط باشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *