براکت دیواری, براکت دیواری تلویزیون, تلویزیون, خرید پایه دیواری تلویزیون

نسل جدید تلویزیون هوشمند در منازل

براکت دیواری تلویزیون lcdarm

اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم که اصولا تعریف موجود از تلویزیون‌های هوشمند چیست؟ باید گفت تلویزیون‌های هوشمند آن دسته از تلویزیون‌هایی هستند که مانند تلفن‌های هوشمند امکان اتصال به اینترنت و استفاده از سرویس‌های آنلاین ویدیویی و شبکه‌های اجتماعی و به صورت کلی سرویس‌های بر خط را دارند. آنها همچنین قادرند با کامپیوتر ارتباط برقرار کرده و به آسانی و با سرعت بالایی اطلاعات را دریافت و یا ارسال کنند.

تلویزیون‌های هوشمند نخستین بار توسط کمپانی فناوری کره‌ای سامسونگ طراحی و تولید شده و توانست با عرضه مناسب در بازار مصرفی و همچنین با تبلیغاتی فراگیر و قابل قبول توسط برند سازنده خود در میان مردم محبوبیت بالایی را بدست آورده و با فروش بالایی روبرو شود. پس از سامسونگ شرکت‌های فناوری دیگری نیز به ساخت و توسعه این نوع از تلویزیون‌های هوشمند بسیار کارآمد، پرداختند که از جمله‌ی آن‌ها می توان به شرکت ال‌جی و فیلیپس اشاره کرد.

کارایی تلویزیون‌های هوشمند

به صورت کلی تلویزیون‌های هوشمند مشابه کامپیوترها عمل می‌کنند و بسیاری از سرویس‌های یک کامپیوتر را به کاربران خود ارائه می‌دهند. با تلویزیون‌های هوشمند جدید شما قادر خواهید بود تا فیلم‌ها را در وب سایت‌ها و سرویس‌های مربوطه به صورت کاملا بر خط مشاهده کنید و نیازی به ذخیره سازی آن‌ها نیز ندارید، صفحات وب را به آسانی باز کنید و به گشت و گذار در اینترنتی بپردازید، ایمیل‌های خود را بررسی کنید، به شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام وصل شوید و به طور کلی از سایر سرویس‌های اینترنتی بهره‌مند شوید. علاوه بر این موارد، تلویزیون‌های هوشمند توانایی باز کرد و همچنین ایجاد کردن فایل‌هایی نظیر ورد و پی‌دی‌اف را نیز دارا می‌باشند.

شاید این مقاله را نیز بپسندید: خرید بهترین مارک پایه دیواری تلویزیون

در حال حاضر بازی‌هایی که برای این دسته تلویزیون‌های پر طرفدار ساخته می‌شوند نیز رو به افزایش است. برای مثال شرکت فناوری پاناسونیک قرارداردهای مختلفی را با تولید کننده‌های مطرح بازی در سراسر منعقد کرده است تا بازی‌های خود را برای تلویزیون‌های هوشمند منحصرا این شرکت تولید کنند و به این واسطه هم که شده است، فروش خود را افزایش دهد. همچنین تلویزیون‌های هوشمند امکان متصل شدن به وب‌کم و اجرای نرم افزارهای ارتباطی را نیز دارند، این ویژگی می‌تواند امکان تماس تصویری را برای کاربران این دسته از تلویزیون‌ها فراهم آورد.

طبق استانداردهای در نظر گرفته شده برای طراحی و تولید تلویزیون‌های امروزی همه‌ی تلویزیون‌های جدید صفحه تخت چه هوشمند و چه غیر هوشمند، امکان اتصال به پایه دیواری تلویزیون و یا پایه رومیزی ال سی دی را دارند که می‌توانید بدون نگرانی از بابت اتصال و محل قرارگیری و بسته به نیازتان آن‌ها را تهیه و در محل مورد نظر نصب و متصل نمایید.

آیا تلویزیون‌های هوشمند در سایز و ابعاد و جنس نمایشگر متفاوت‌اند؟

به صورت خلاصه و در یک کلام ، خیر! تلویزیون‌های هوشمند نیز مانند سایر تلویزیون‎های ساخت جدید و امروزی از استانداردها و طراحی و متریال رایج امروزی پیروی می کنند و معمولا هیچ فرقی در اندازه و مواد ساخته شده و یا حتی فناوری ساخت با تلویزیون‌های غیر هوشمند ندارند. همچنین با وجود محصولاتی مانند براکت تلویزیون ثابت و براکت تلویزیون متحرک نیازی به احساس نگرانی بابت کمبود فضای داخلی محیطی که قصد دارید در آن از تلویزیون استفاده کنید، وجود ندارد. به صورت کلی اما تفاوت اصلی این نوع تلویزیون‌های هوشمند با نوع معمولی آن صرفا در داشتن یک سری امکانات اضافه تر و البته کاربردی است و با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، سازندگان این نوع از تلویزیون‌های هوشمند توانسته‌اند بدون اینکه تفاوت چندانی در ضخامت این محصولات در نظر بگیرند این فناوری‌های جدید را در تلویزیون‌های هوشمند قرار دهند.

نوشته های مشابه