براکت تلویزیون یک محصول بسیار کاربردی و مفید است که می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازها در بازارهای متنوع و در حوزه‌های کاربری متنوعی، از منازل مسکونی گرفته تا تجاری و حتی صنعتی باشد. شاید بد نباشد که در ابتدا نگاهی دقیق‌تر بیاندازیم به این موضوع که اصلا براکت دیواری تلویزیون چیست؟ به شما هموطنان عزیز مژده می‌دهیم که تولید براکت تلویزیون به صورت تخصصی توسط گروه صنعتی ال سی دی آرم با استفاده از بهترین متریال صورت می‌گیرد. جهت خرید براکت دیواری به صورت عمده و تکی به سادگی و با یک تلفن، لیست قیمت روز پایه دیواری تلویزیون را دریافت نمایید.

براکت دیواری تلویزیون متحرک به صورت خلاصه و ساده همان پایه‌ای است که وظیفه اتصال تلویزیون و یا هر صفحه نمایشگر دیگری را از قبیل مانیتور به دیوار دارد. اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر به ریشه لغوی این عبارت بپردازیم، باید بگوییم براکت به معنای نگهدارنده و با تقریب مناسبی، پایه است و به صورت کلی براکت دیواری تلویزیون به معنای پایه‌ی نگهدارنده دیواری تلویزیون می باشد.

براکت دیواری تلویزیون

شاید برای شما هم سوال باشد که چرا محصولی مانند براکت دیواری تلویزیون این روزها تا این حد در سطح بازار پر طرفدار شده است؟ دلیل اصلی این موضوع می تواند این باشد که شرکت‌های سازنده تلویزیون و صفحه‌های نمایشگر دیگری مثل مانیتور بر روی محصولات خودشان براکت دیواری را عرضه نمی کنند، پس با این اوصاف خریداران این محصولات، برای استفاده از آنها و به ویژه به طریق دلخواه خودشان، یا باید تن به استفاده از میز تلویزیونی بدهند که تقریبا در اکثر موارد بسیار سنگین وزن و البته حجیم می باشند و یا به فکر نصب تلویزیون و صفحه نمایشگر خودشان بر روی دیوار باشند که برای این منظور به طور حتم نیازمند استفاده از محصولی نوین و کاربردی به نام براکت دیواری تلویزیون می باشند.

مورد بعدی که شاید به ذهن شما رسیده باشد این است که چه تفاوتی میان برند و مدل‌های مختلف براکت دیواری تلویزیون در سطح بازار و در حال حاضر وجود دارد و دلیل اصلی تفاوت قیمتی که در آن‌ها دیده می‌شود به چه علتی است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تفاوت زیادی در این میان موجود می‌باشد. از کیفیت مواد مصرفی برای ساخت گرفته تا دقت و کیفیت دستگاه های استفاده شده برای تولید براکت دیواری، همچنین کاربرد طراحی‌های اصولی و مهندسی شده در مرحله پیش از ساخت نیز بسیار در ارزشمندی و کیفیت محصول نهایی که به دست مصرف کننده واقعی می‌رسد تاثیرگذار می‌باشد. البته با توجه به بازار مصرفی تلویزیون‌های جدید و صفحه‌های نمایشگر، که جزو دسته محصولات نسبتا گران قیمت دیجیتالی نیز به شمار می روند، باید در خرید وسیله مهم و حساسی چون براکت دیواری تلویزیون دقت و توجه بیشتری به خرج داد؛ زیرا در صورت خرید محصولات بی‌کیفیت و آن هم صرفا به خاطر مبلغ اندکی تفاوت قیمت! ممکن است آسیب‌های بسیار جدی و بعضا غیر قابل تعمیر و جبران با وسیله ارزشمند شما وارد شود و در نهایت مبلغ خسارت خالص بسیار سنگینی را برای شما بر جای بگذارد.

خرید براکت دیواری تلویزیون

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید خرید براکت دیواری برای تلویزیون یا هر صفحه نمایشگر دیگری مانند مانیتور کار بسیار پیش پا فتاده‌ای است و نیاز به حتی فکر کردن هم ندارد، باید بگوییم که به شدت اشتباه می کنید!

پایه‌های نگهدارنده تلویزیون هم در دسته بندی خود دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند که هر یک از آن‌ها برای کاربرد‌های خاصی طراحی و سپس تولید شده‌اند. پس پیشنهاد ما به شما این است که پیش از خرید این سری از محصولات، با فروشنده آنها مشورت لازم را انجام دهید تا بتوانید محصولی را که برای کاربرد خاص مد نظر شما بیشترین عملکرد و بازدهی را دارد انتخاب کنید. اگر بخواهیم از چند نمونه به نسبت معروف‌تر و شناخته شده‌تر ار انواع مدل های براکت تولید شده برای صفحه‌های نمایشگر نام ببریم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

براکت دیواری تلویزیون نوع ثابت

براکت سقفی تلویزیون

براکت ایستاده تلویزیون ( نوع ثابت یا متحرک )

براکت دیواری تلویزیون نوع متحرک ( صرفا جهت های بالا و پایین )

براکت دیواری تلویزیون نوع متحرک ( در تمام جهات )

ویژگی های شناخت تولید کننده‌ی برتر براکت دیواری تلویزیون چیست؟

اگر بخواهیم به چند مورد نمونه از ویژگی‌های یک تولید کننده برتر در این حوزه اشاره کنیم، باید بگویم مهم‌ترین مورد آن ضمانت و خدمات پس از فروش است. از آنجایی که محصولاتی مانند براکت دیواری و پایه تلویزیون از پیچیدگی خاصی در کاربری بهره نمی‌برند، ضمانت و گارانتی این محصولات نیز طیف وسیعی از موارد را در برمی‌گیرد. مهم‌ترین عامل در طول عمر بالای این دسته از محصولات استفاده از مواد اولیه مرغوب و همچنین دستگاه‌ها و ماشین آلات پیشرفته و بروز درزمینه ساخت آن است. همچنین طراحی و مهندسی اصولی نیز بر روی این مورد تاثیر گذار است.

مشاوره ی خرید براکت دیواری برای تلویزیون

قبل از آنکه اقدام به خرید این محصول بکنید بهتر است از تیم پشتیبانی و فروش ما مشاوره‌های لازم در این زمینه را دریافت کنید تا بهترین مورد ممکن را انتخاب کنید و از بهره‌بری بیشتری برخوردار شوید. یکی از مهم‌ترین دلایلی که مشتریان این محصول را، ترغیب به خرید آن می‌کند کمبود فضای داخلی منزل و یا محیط کار و در صورت کلی مکانی است که قصد نصب و تماشای تلویزیون یا صفحه‌ی نمایشگر را دارند.

اگر شما هم از کمبود فضا در این محیط ها رنج می‌برید و عملا امکان استفاده از یک میز تلویزیون را ندارید می‌تواند با استفاده از براکت دیواری تلویزیون بدون اشغال فضای اضافی دستگاه را متصل نمایید. همچنین ممکن است در شرایط متفاوت مجبور به استفاده از تلویزیون در جهات و زوایای مختلفی باشید ، به همین دلیل شاید انتخاب یک براکت دیواری از نوع متحرک برای شما بسیار مناسب تر از مدل ثابت آن باشد.

همچنین ممکن است شما نه به دلیل فضای داخلی محدود بلکه به خاطر طراحی خاص دکوراسیون داخلی منزل خود قصد استفاده از محصول براکت دیواری را دارید که در این شرایط نیز می توانید با دریافت مشاوره آن هم به صورت کاملا رایگان از تیم پشتیبانی ما محصولی را انتخاب نمایید که بیشترین هماهنگی و تطابق ممکن را محیط داخلی مد نظر شما داشته باشد.

ال سی دی آرم تولید کننده براکت دیواری تلویزیون

ما در شرکت ال سی دی آرم با داشتن برترین تجهیزات ساخت و ماشین آلات صنعتی پیشرفته و بروز در سطح دنیا و همچنین با بهره گیری از برترین مهندسان و طراحان حرفه ای در سطح کشور اقدام به طراحی و تولید براکت و پایه نگهدارنده تلویزیون و صفحه های نمایشگر نموده ایم. استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه موجود در بازار به همراه بهترین ماشین آلات صنعتی این امکان را برای ما فراهم آورده است تا بتوانیم محصولاتی با بهترین کیفیت و کارایی و عملکرد را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. همچنین در نظر گرفتن خدمات پس از فروش و ضمانت برای محصولات از جمله مواردی است که برای جلب رضایت حداکثری مشتریان صورت پذیرفته است. همچنین ما در ال سی دی آرم سعی نموده ایم تا محصولات تولیدی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن به دست مصرف کننده ی واقعی برسانیم. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره درباره ی خرید و کارایی محصولات می توانید با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.