پایه دیواری تلویزیون چیست؟ پایه دیواری تلویزیون یک محصول بسیار کاربردی است که از آن برای وصل کردن تلویزیون ( از نوع تخت و فلت ) به دیوار منزل و یا محل کار استفاده می‌شود. تولید و پخش عمده پایه دیواری تلویزیون توسط شرکت ال سی دی آرم صورت می‌گیرد. ممکن است شما هم نمونه‌های بسیار زیادی را در مکان‌های مختلف به چشم دیده باشید که در آن‌ها از پایه دیواری تلویزیون جهت وصل کردن صفحه‌ی نمایشگر تلویزیون به دیوار استفاده شده است اما به دلیل آنکه معمولا پایه های دیواری در پنل پشتی دستگاه نمایشگر قرار گرفته اند، نتوانسته باشید که دقیقا به وجود این وسیله پی ببرید.

همچنین ممکن است شما فکر کنید که این پایه ال سی دی صرفا برای تلویزیون طراحی و تولید می‌شوند ولی در حقیقت پایه دیواری تلویزیون جذاب، برای تمامی وسایلی که در دسته بندی صفحه های نمایشگر قرار می‌گیرند، می‌توانند کاربردی و مفید فایده واقع شوند، حال آن وسیله تلویزیون باشد یا صفحه‌ی نمایش مانیتور و… . اگر بخواهیم پایه دیواری تلویزیون را در یک جمله تفسیر کنیم باید بگوییم: وسیله‌ای است کاربردی جهت اتصال صفحه‌ی نمایشگر ال سی دی یا ال ای دی به دیوار که می‌تواند در محیط های مختلف به کار گرفته شود.

پایه دیواری تلویزیون بیشتر مناسب چه کسانی می باشد؟

از آن جایی که این وسیله‌ی کاربردی ( براکت دیواری ) به ویژه در سال‌های اخیر توانسته است تا در بین مصرف کنندگان، بسیار محبوب و پرطرفدار واقع شود؛ نمی‌توان محدوده‌ی خاصی برای طیف علاقه‌مندان و خریداران آن تعریف نمود؛ اما در حقیقت پایه دیواری تلویزیون به منظور استفاده توسط قشری که فضای کافی برای قرار دادن میز برای تلویزیون و صفحه‌ی نمایشگر نداشته‌اند و همچنین افرادی که به دلایل خاصی قادر به تهیه و به‌کارگیری میز و پایه معمولی برای تلویزیون نبوده‌اند طراحی و عرضه شده است.

پایه دیواری تلویزیون (بازویی) مدل TWM-500 طریقه نصب براکت متحرک مرکز فروش در تهران

در سال‌های اخیر اما شاهد به‌کارگیری هر چه بیشتر این وسیله توسط افرادی بوده‌ایم که هیچ کدام از مشکلات قبلی را نداشته‌اند، اما به دلیل طراحی ساده و جمع و جور و عدم علاقه‌مندی به وسایل اضافه‌تری مانند میز تلویزیون و متعلقات مربوط به آن در منزل و محیط کار، اقدام به خرید و استفاده کردن از بهترین مارک پایه دیواری برای تلویزیون نموده‌اند. همچنین طراحان داخلی و دکوراسیون منزل و محیط‌های کاری نیز در چند وقت اخیر رضایتمندی بالایی را نسبت به این محصول کاربردی و منحصر به فرد اعلام نموده‌اند.

از دیگر مواردی که ممکن است مورد توجه شما برای خرید پایه دیواری تلویزیون باشد، امکان استفاده و اتصال تلویزیون در ارتفاع دلخواه به وسیله‌ی پایه دیواری ال سی دی است، این مورد به صورت ویژه در محیط‌های کاری و شغلی مورد توجه است همچنین ممکن است به دلیل شرایط خاص طراحی محیطی لازم باشد که تلویزیون متصل به دیوار شما بتواند در جهات خاصی دارای حرکت و جابجایی باشد که در این موارد باید از مدل متحرک پایه دیواری تولید شده برای صفحه نمایشگر استفاده نمایید.

چرا انتخاب مدل و برند پایه دیواری تلویزیون مهم است؟

بهتر است به این سوال دو قسمتی، در دو بخش مجزا پاسخ داده شود. درباره‌ی بخش اول سوال که در مورد انتخاب مدل پایه دیواری تلویزیون سوال شده است، باید بگوییم که در صنعت تولید تخصصی و حرفه ای این وسیله می‌توان مدل‌های متفاوتی از آن را مشاهده کرد. البته که هر کدام از این مدل‌ها برای بالاترین میزان بازدهی و کارایی در شرایط و اهداف خاص خود طراحی و سپس تولید شده‌اند. بهترین روش پیشنهادی توسط تیم ما برای خرید مناسب ترین گزینه‌ی ممکن در بین تمامی مدل‌های موجود از پایه دیواری تلویزیون، مشاوره و تماس با متخصصین و تولیدکنندگان این حوزه پیش از خرید می‌باشد؛ اما اگر به هر دلیلی توانایی این اقدام را ندارید، بهتر است قبل از اقدام به خرید براکت دیواری تلویزیون، مقالات و اطلاعات کاربردی مربوط به این حوزه را از طریق بخش مقالات وب سایت مطالعه فرمایید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

اما در مورد بخش دوم سوال که به اهمیت برند تولید کننده پایه دیواری تلویزیون پرداخته است، باید بگوییم این مورد یکی از مواردی است که بسیاری از مصرف کنندگان این محصول، هیچ توجهی به آن نمی‌کنند و در انتهای کار برای بسیاری از آن‌ها چیزی جز حسرت و پشیمانی باقی نمی‌ماند. اهمیت برند تولید کننده  براکت دیواری تلویزیون به صورت خلاصه، در کیفیت و عملکرد محصول گنجانده شده است. با خرید پایه دیواری تلویزیون از برندهای بی‌کیفیت و اغلب چینی، محصول نهایی که به دست شما می‌رسد، دارای کیفیت بسیار نامطلوبی خواهد بود و همین موضوع می‌تواند بر روی عملکرد آن تاثیرگذار باشد، همچنین درباره‌ی این اتفاق می‌توان گفت که جزو یکی از بهترین احتمالات است، اگر بخواهیم کمی بدبینانه‌تر به قضیه نگاه کنیم، انتخاب محصولات بی‌کیفیت می‌تواند حتی باعث خسارت‌های سنگین به صفحه نمایشگر شما از قبیل تلویزیون و مانیتور شود و هزینه زیادی را بابت تعمیر و یا جایگزینی آن وسیله به شما تحمیل نماید.

خرید پایه دیواری تلویزیون به صورت مستقیم از تولید کننده

این قسمت از وب سایت بیشتر مناسب فروشندگان است که به دنبال پخش عمده پایه دیواری تلویزیون هستند و کارایی چندانی برای مصرف‌کنندگان خرد ندارد. اگر شما هم یکی از فروشندگانی هستید که قصد دارید در عین آنکه محصولی با کیفیت و مناسب را به دست مصرف کننده می‌رسانید، به درآمد خوبی نیز برسید، این قسمت می‌تواند برای شما بسیار جذاب واقع شود. خرید محصولی همچون پایه دیواری تلویزیون آن هم به صورت کاملا مستقیم از تولید کننده اصلی آن، می‌تواند مزایای بیشماری را برای شما به همراه داشته باشد. از قیمت نهایی بسیار پایین‌تر و ارزان گرفته تا دسترسی آسان‌تر به کالا و همچنین در صورت نیاز شما، خدمات پس از فروشی که تولید کننده آن، برای مشتریان و خریداران ارائه می‌دهد. همچنین با شناخت بازار مصرفی و مصرف کنندگان و در کنار آن داشتن اطلاعات لازم در زمینه انواع مدل‌های محصولات چه براکت دیواری و چه پایه مانیتور و کاربرد خاص آن‌ها، می‌توانید فروشی بسیار هدفمندتر و با درصد رضایت نهایی بسیار بالاتر به مشتریان خود داشته باشید.

تولید کننده پایه دیواری تلویزیون متحرک (بازویی) مدل TWM-338 لیست قیمت براکت دیواری تلویزیون ال سی دی متحرک چرخشی با قیمت مناسب

ضمانت و خدمات پس از فروش پایه دیواری تلویزیون

بخش مهمی که توصیه می‌شود پیش از اقدام به خرید هر وسیله‌ای به آن دقت و توجه کافی را داشته باشید، همین بخش خدمات پس از فروش و ضمانت است. از آنجایی که وسایلی همچون پایه تلویزیون به صورت ذاتی نیاز چندانی به خدمات پس از فروش و ضمانت ندارند اما باز هم داشتن این موارد در شرایط خاص و در صورت نیاز کاربران می‌تواند به عنوان یک امتیاز بسیار مثبت و ویژه تلقی گردد، پس اگر هنوز این محصول را نخریده‌اید، می‌توانید در فرایند خرید خود، نیم نگاهی هم به این موضوع داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت محصولات تولید شده توسط شرکت ال سی دی آرم، می‌توانید با تیم پشتیبانی و فروش ما تماس حاصل فرمایید.

پخش عمده پایه دیواری تلویزیون

شرکت ال سی دی آرم که جزو معدود تولیدکنندگان با کیفیت و تخصصی محصولاتی نظیر پایه دیواری تلویزیون، پایه رومیزی تلویزیون، پایه سقفی ال سی دی و موارد مشابه آن در کشور ایران می باشد، آماده همکاری گسترده و با شرایط بسیار مناسب جهت پخش و عرضه محصولات خود به صورت عمده می باشد. این اقدام می‌تواند توزیع محصولات کاربردی و با کیفیت شرکت ال سی دی آرم را افزایش داده و در کنار آن دسترسی مصرف کننده واقعی این محصول را به کالایی بسیار باکیفیت و در عین حال کاربردی و مورد نیاز، تسهیل نماید.