پایه نگهدارنده DVD, پایه نگهدارنده بلندگو

معرفی انواع پایه DVD و پایه نگهدارنده بلندگو

lcdarm-wall-stand پایه دیواری دی وی دی DVD مدل SH-102

معرفی انواع پایه DVD و پایه نگهدارنده بلندگو

پایه DVD و پایۀ مخصوص بلندگو، دو محصول کاربردی و بی‌ نظیر جهت بهبود دکوراسیون منازل به شمار می‌ آیند. با استفاده از این دو نوع پایه، می‌ توانید دستگاه دی‌ وی‌ دی و همچنین اسپیکر هایتان را در محل دلخواهتان قرار دهید، آن هم بدون اینکه فضای اتاق به شکل نامناسبی اشغال شود.
امروزه انواع پایۀ دی‌ وی‌ دی و پایۀ بلندگو با مکانیزم‌ های مختلفی به تولید می‌ رسند که از بین آ‌ن‌ ها می‌ توان به پایه‌ های دیواری، پایه‌های سقفی، پایه‌های طبقاتی و… اشاره کرد. با ما در ادامه متن همراه باشید تا به همراه هم مواردی همچون ضرورت به‌کارگیری این پایه‌ ها و همچنین انواع آن‌ ها را مورد بررسی قرار دهیم.

speaker-mount-SP پایه دیواری اسپیکر SP-2 لیست قیمت شلف سقفی بلندگو مانیتورینگ در مرکز فروش تهران معرفی انواع پایه DVD و پایه نگهدارنده بلندگو

این پایه ها در هر محیطی قابل استفاده هستند

چرا به این پایه ها نیاز داریم؟

همۀ ما با نقش پایه ایستاده تلویزیون در دکوراسیون منزل آشنا هستیم و می‌ دانیم که این پایه‌ ها چه نقش مهمی در بهبود نظم و ترتیب در دکوراسیون ایفا می‌ کنند.

مدل‌ های مختلف پایه DVD و پایه‌ های بلندگو نیز دقیقاً همین وظیفه را بر عهده دارند و به ما در این رابطه کمک می‌ کنند.
دیگر لازم نیست یک بخش بزرگ از میز تلویزیون یا کف اتاق خود را به محلی برای قرار دادن دستگاه دی‌ وی‌ دی و یا بلندگو اختصاص دهید. این پایه‌ ها به دیوار و سقف متصل می‌ شوند و به شما اجازه می‌ دهند تا از فضا نهایت بهره را ببرید.

کاربرد انواع پایه رومیزی نگهدارنده تلویزیون برای کسانی که در منازلی با فضای کوچک زندگی می‌ کنند، بسیار مهم است. حتی فقط با توجه به زیبایی ساختاری این پایه‌ ها نیز می‌ توان خرید آنها را توصیه کرد.

انواع پایه های مخصوص DVD

پایه‌ های دی‌ وی‌ دی در سه مدل اصلی ارائه می‌ شوند که عبارت‌ اند از: دیواری، طبقاتی و براکت دار. شما عزیزان می‌ توانید با توجه به نوع دستگاه دی‌ وی‌ دی و همچنین محل تعیین شده برای این پایه‌ ها، هر یک از آن‌ ها را خریداری کنید. کیفیت تمامی موارد گفته شده بسیار بالا است و می‌ توانید از این بابت خیال راحتی داشته باشید.

  • دیواری

پایه‌ های دیواری DVD همان‌طور که از نامشان پیداست، به صورت مستقیم به دیوار متصل می‌ شوند. این نوع پایه‌ ها را می‌ توان ساده‌ ترین نوع از محصولات موجود در این رده دانست. پایه‌ های دیواری در اندازه‌ های گوناگونی قابل خریداری هستند تا بتوان به کمک آن‌ ها یک دستگاه دی‌ وی‌ دی را به راحتی نگه داشت. lcdarm-stand-sp پایه سقفی دیواری اسپیکر SP-1

  • طبقاتی

مدل‌ های طبقاتی پایه DVD شباهت بسیاری به پایه‌ های دیواری ساده دارند، اما به نحوی ساخته شده‌ اند که فضای لازم جهت نگهداری دو دستگاه مختلف را داشته باشند. در واقع یک دستگاه نزدیک به بخش تحتانی و دستگاه دیگر نیز در میانه ستون اصلی پایه قرار می‌ گیرد. این پایه‌ ها استحکام بالایی دارند.

  • براکت دار

اگر قصد ندارید برای تلویزیون یک براکت و برای دستگاه دی‌ وی‌ دی یک پایۀ جداگانه خریداری کنید، توصیه می‌ کنیم به سراغ مدل براکت‌دار بروید. این محصول طراحی خاصی دارد، به صورتی که در قسمت بالای آن یک براکت جهت نصب انواع تلویزیون تعبیه شده است. محل قرارگیری دی‌ وی‌ دی نیز در بخش پایینی همین براکت تعبیه می‌ شود.

انواع پایه های بلندگو

پایه نگهدارنده بلندگو نیز همانند پایه‌ های مخصوص دی‌ وی‌ دی چندین مدل مختلف دارند. دو مورد از مهم‌‌ ترین مدل‌ های این محصولات را می‌ توان پایه‌ های دیواری و پایه‌ های سقفی دانست. بهتر است هر یک را به شکل جداگانه مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید از بین آن‌ ها محصول متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

  • پایه دیواری

پایه دیواری بلندگو یک پایۀ محبوب و پرفروش در بازار کشورمان محسوب می‌ شود. این پایه را می‌ توان به هر نوع دیواری متصل کرد، زیرا مکانیزم قرارگیری آن ارتباط خاصی با متریال به کار رفته در جنس دیوار ندارد. این پایه‌ ها، توانایی نگهداری ساب ووفر را دارند تا بتوانید از نهایت کیفیت سیستم‌ های صوتی استریو بهره‌ مند شوید. این پایه‌ ها در کنار پایه DVD مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

  •  lcdarm-wall-stand پایه دیواری دی وی دی DVD مدل SH-102پایه سقفی

این نوع پایه‌ ها، برخلاف پایه‌ هایی که در بخش قبل به آن‌ ها اشاره کردیم به سقف متصل می‌ شوند و کمی از نظر مکانیزم متفاوت‌ تر هستند. یک استوانه متحرک در درون این پایه‌ ها قرار می‌ گیرد تا بتوان طول آن‌ ها را کاهش و یا افزایش داد. پایه‌ های سقفی، بیشتر برای محیط‌ هایی مناسب هستند که عملاً امکان نصب پایه‌ های دیواری وجود ندارد؛ به عنوان نمونه در مواردی همچون بیمارستان‌ ها یا فروشگاه‌ ها نیز می‌ توان از پایه‌ های سقفی استفاده کرد.

قیمت این محصولات به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت پایه DVD و پایۀ بلندگو تحت تأثیر چندین عامل مختلف است. اولین موردی که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، نوع پایه است. به طبع هر چقدر پیچیدگی ساختاری این پایه‌ ها بیشتر باشد، هزینه نهایی تولید افزایش می‌ يابد و این امر در قیمت فروش پایه نیز اثر خود را می‌ گذارد.
مورد بعدی نیز به شرکت تولید کننده پایه ارتباط دارد.

معرفی انواع پایه DVD و پایه نگهدارنده بلندگو؛ طبیعتاً همه شرکت‌ ها دارای روند ساخت یکسان نیستند و حتی از مواد اولیه شبیه به هم استفاده نمی‌ کنند. در حالی که شرکت‌ های برتر، برای ساخت پایه‌ های بلندگو و دی‌ وی‌ دی از فلزات با کیفیت بالا استفاده می‌ کنند، شرکت‌ های گمنام ترجیح می‌ دهند به منظور صرفه‌ جویی در هزینه‌ های خود، به سراغ فلزات غیر استاندارد بروند.
این امر به شدت خطرناک است؛ زیرا ممکن است به مرور زمان پایۀ آن استحکام اولیه خود را از دست بدهد و بلندگو یا دستگاه دی‌ وی‌ دی سقوط کند. به همین دلیل توصیه می‌ کنیم که حتماً به سراغ محصولاتی بروید که کیفیت بالایی دارند و می‌ توان از بابت استحکام بالای آن‌ ها اطمینان خاطر داشت. شما عزیزان می‌ توانید انواع محصولاتی که به آن‌ ها اشاره کردیم را به راحتی با یک قیمت مناسب در فروشگاه ما بیابید.

سخن پایانی

امروزه، بهره‌گیری از پایه‌ های مخصوص دی‌ وی‌ دی و اسپیکر به عنوان یک امر ضروری جهت بهبود دکوراسیون منازل مختلف شناخته می‌ شود. این پایه‌ ها در طرح‌ ها و مکانیزم‌ های گوناگون به تولید می‌ رسند تا کلیۀ کاربران، با توجه به نیاز کلی خود نسبت به خرید این محصولات اقدام کنند.
قیمت پایه DVD و پایه‌های بلندگو واقعاً مناسب است، به نحوی که شما عزیزان با هر میزان بودجه‌ ای می‌ توانید از این محصولات برای بهبود دکوراسیون منازل خود استفاده کنید. در صورتی که نیازمند خرید این محصولات کاربردی هستید، تنها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و از بخش محصولات lcdarm دیدن کنید.

ال سی دی آرم یکی از تولیدکنندگان بزرگ در زمینه تولید انواع پایه نگهدارنده تلویزیون مانند براکت دیواری تلویزیون شامل: براکت دیواری ثابت؛ براکت دیواری متحرک تلویزیون، براکت دیواری تمام جهت و براکت دیواری تلویزیون منحنی.

انواع براکت و پایه سقفی تلویزیون؛ پایه رومیزی تی وی با بهترین کیفیت و جدیدترین مدلها.

تولید کننده انواع پایه دیواری مانیتور؛ پایه رومیزی مانیتور و پایه رومیزی چندمانیتوره میباشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *