آموزش نصب پایه رومیزی مانیتور, پایه دیواری تلویزیون, پایه مانیتور سه تایی, مرکز فروش براکت تلویزیون

بهترین پایه سقفی تلویزیون در سال 2022

پایه سقفی تلویزیون Lcdarm مدل C-720 بازوهای نگهدارنده مانیتور دو و سه تایی

وقتی در اتاق یا فضاهای کوچک زندگی می‌کنید، پیدا کردن جای مناسب برای نصب تلویزیون صفحه تخت سخت می‌شود. در این قبیل مواقع استفاده از یک پایه سقفی تلویزیون مناسب، بهترین گزینه است. این وسیله به شما اجازه می‌دهد که تلویزیون را به‌ راحتی از سقف آویزان کنید. در این مقاله از سایت ال سی دی آرم با ما همراه باشید تا بهترین پایه‌های سقفی تلویزیون در سال 2022 را به شما معرفی کنیم.

معرفی پایه سقفی تلویزیون

پایه سقفی همان‌ طور که گفتیم، وسیله‌ ای برای آویزان کردن تلویزیون از سقف است که می‌تواند انواع و شکل‌های مختلفی داشته باشد. بسیاری از مردم استفاده از زیر تلویزیون یا نصب تلویزیون بر دیوار را یا ترجیح نمی‌دهند و یا در شرایطی زندگی می‌کنند که به علت محدودیت فضا امکان استفاده از این گزینه‌ها را ندارند؛ بنابراین استفاده از براکت سقفی تلویزیون به اولویت اول مشتری بدل می‌شود.

braket saghfi براکت سقفی تلویزیون قیمت خریئ پایه سقفی
پایه‌ های سقفی انواع مختلفی دارند که در برخی از ویژگی‌ ها با هم متفاوت هستند. برخی از آن‌ ها دارای تیرهایی هستند که از سقف بیش از 3 فوت امتداد دارند؛ اما برخی دیگر به‌ گونه‌ ای هستند که تمام حرکتی‌ بوده و برای سقف‌های زاویه‌ دار مناسب هستند.

برخی از انواع آن نیز به شکلی است که از طریق کنترل از راه دور می‌ تواند حرکت کرده و با موقعیت دید بیننده تطبیق پیدا کند. تکنولوژی چرخش به‌ کار رفته در این نوع پایه سقفی تلویزیون به محصول این امکان را می‌دهد که سطح و زاویه دید تلویزیون با موقعیت چشم مخاطب تنظیم شود.

به‌ عنوان راهنمایی برای خرید در این مطلب لیستی از بهترین براکت سقفی تلویزیون موجود در بازار را آورده‌ ایم تا پیش از خرید به شما در این‌ خصوص کمک کند:

• Mvpmounts براکت پایه تلویزیون سقفی قابل تنظیم
• Wali براکت پایه تلویزیون ضدضربه
• VIVO براکت پایه تلویزیون برقی
• VideoSecu پایه تلویزیون سقفی قابل تنظیم
• Barkan پایه تلویزیون سقفی مناسب برای سقف‌های بلند

انواع پایه سقفی تلویزیون

سه نوع اصلی پایه سقفی وجود دارد که عبارت‌اند از: تاشو، کشویی و تمام حرکتی. در ادامه با ما باشید تا در خصوص هریک اطلاعات لازم را با شما در میان بگذاریم.

  • پایه سقفی مناسب تلویزیون تاشو

این نوع پایه سقفی به‌ خاطر قابلیت تاشویی که دارد، در فضا بسیار صرفه‌ جویی می‌کند. پایه سقفی تاشو از یک موتور کنترل از راه دور برخوردار است که به محصول این امکان را می‌دهد که بین دو حالت باز و بسته حرکت کند.

زمانی که از آن استفاده نمی‌شود، پایه‌های برگرداننده تلویزیون را در حالت افقی نگه می‌دارند که در زمان استفاده، تنها با زدن دکمه کنترل از راه دور می‌توان آن را به حالت کاری منتقل کرد؛ استفاده از این نوع پایه برای خانه‌ های کوچک و آپارتمان‌ ها گزینه‌ای ایده‌ آل است.

  • پایه سقفی مناسب تلویزیون کشویی

پایه سقفی تلویزیون کشویی از یک تیر فلزی تشکیل شده که از طریق یک براکت به سقف وصل شده است. این نوع پایه قابل تنظیم بوده و به‌ گونه‌ ای است که تلویزیون را از فاصله چند اینچ تا 3 فوت از سقف آویزان می‌کند.
همچنین دارای قابلیت شیب قابل تنظیم است و به این صورت که از صفر تا 25 درجه قابل تنظیم است و 360 درجه می‌تواند بچرخد. این نوع پایه همچنین دارای تنظیم‌کننده‌ های تراز است که به تلویزیون اجازه می‌دهد 3 تا 5 درجه به چپ یا راست بچرخد. پایه‌ های کشویی گزینه خوبی برای اتاق‌هایی با سقف بلند یا فضای محدود دیوار هستند.

  • پایه سقفی تلویزیون تمام حرکتی

این نوع پایه مشابه نوع کشویی است، از یک تیر فلزی ساخته شده که به سقف متصل می‌شود و در این نوع پایه یک براکت وجود دارد که از پشت به تلویزیون متصل است و از طریق آن می‌توان به تلویزیون شیب داد یا آن را تراز کرد.

یک پایه تمام حرکتی همچنین اجازه می‌دهد تا زاویه قطب را در براکتی که آن را تا سقف نگه می‌دارد، تنظیم کرد. استفاده از این نوع پایه سقفی تلویزیون برای سقف‌ های زاویه‌ دار و اتاق‌ های طبقه دوم ایده‌ آل است.

paye saghfi ال سی دی ارم تولیدکننده براکت سقفی تلویزیوننحوه قرارگیری پایه روی سقف

در حین خرید پایه سقفی متحرک و چرخشی حتماً دقت کنید گزینه‌ ای را انتخاب کنید که مناسب‌ ترین برای سقف اتاق شما باشد. بهترین گزینه برای سقف‌ های بلند، پایه کشویی با محدوده طولی زیاد است که دامنه پایین آوردن تلویزیون را در محدوده بیشتری بتوان تنظیم کرد. برای سقف‌های زاویه‌ دار، یک پایه تمام حرکتی، شیب سقف را جبران می‌کند.
در این‌ خصوص حتماً توجه کنید که انتخاب بهترین محل قرارگیری تلویزیون نیز بسیار مهم است. در ابتدا بهترین موقعیت دید خود را مشخص کنید و سپس بهترین راه برای آویزان کردن تلویزیون از سقف را بیابید. همچنین نحوه اتصال لوازم جانبی مانند سیستم استریوی خانگی به تلویزیون را در نظر بگیرید.

سایز تلویزیون

برای مشخص‌ کردن بهترین ارتفاع و موقعیت پایه، باید سایز تلویزیون را نیز در نظر بگیرید. بهترین موقعیت این‌ گونه تعیین می‌شود که 30 درجه از میدان دید بیننده را پر کند. حتی فاصله بین تلویزیون و محل نشیمن نیز بر این موقعیت تأثیر می‌گذارد.
به‌ عنوان‌ مثال یک تلویزیون 43 اینچی برای فاصله 5 تا 6.5 فوت ایده‌ آل است. اگر این فاصله به 6.5 تا 8 فوت افزایش یابد، یک تلویزیون 50 تا 55 اینچی بهترین گزینه است. برای تلویزیون‌های 60 تا 65 اینچی بهتر است که پایه سقفی تلویزیون در فاصله 8 تا 9.5 فوتی قرار گیرد.

paye saghti tv خرید پایه سقفی متحرک وچرخشی لیست قیمت فروش پایه سقفی تی وی و مانیتورخرید پایه سقفی تلویزیون از سایت LCDarm

LCDarm بهترین تولید کننده پایه سقفی مانیتور در سطح کشور است که می‌ تواند انواع آن را با مناسب‌ ترین قیمت به دست مشتری برساند. اگر به‌ تازگی قصد خرید پایه سقفی متحرک و چرخشی را دارید، حتماً با همکاران ما تماس بگیرید تا شما را در این‌ خصوص به طور کامل راهنمایی کنند. همچنین می‌توانید تمام سؤالات خود را در این مورد از تیم متخصص و باتجربه ما بپرسید.

پایه سقفی مخصوص مانیتور در انواع و اندازه‌ های متنوعی یافت می‌شود که هرکسی باید بر اساس اندازه اتاق، سایز تلویزیون و سلیقه‌ای که دارد، مناسب‌ترین گزینه را برای خود برگزیند.

در این مقاله انواع پایه سقفی را معرفی کردیم و ویژگی‌ های هر یک را به طور کامل برشمردیم؛ شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود و موقعیت منزلتان بهترین گزینه را برای خود انتخاب کرده و به‌ صورت اینترنتی از سایت فروشگاهی ال سی دی آرم سفارش دهید. پایه سقفی تلویزیون با بهترین قیمت و کیفیت را از ما بخواهید!

شما مشتریان عزیز میتوانید علاوه بر خرید ایترنتی پایه سقفی تلویزیون، لیست قیمت انواع پایه ایستاده تلویزیون، پایه رومیزی تلویزیون، پایه دیواری تلویزیون، انواع پایه مانیتور رومیزی، سقفی و دیواری را از بخش فروش شرکت ال سی دی آرم مطلع شوید و بعد از راهنمایی مشاوران ما بهترین و دقیق ترین خرید را داشته باشید هم بصورت جزئی و هم بصورت عمده برای بیمارستان ها، هتل ها، مراکز ادارای و.. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *