آموزش نصب پایه رومیزی مانیتور, پایه دیواری مانیتور, پایه رومیزی مانیتور

معرفی انواع پایه مانیتور

Desktop monitor arm قیمت پایه رومیزی مانیتور ال سی دی آرم

با خرید یک پایه مانیتور باکیفیت می‌ توانید این نوع از صفحات نمایش را در هر محیطی نصب و از آن‌ ها استفاده کنید. امروزه مدل‌ های مختلفی از این نوع پایه‌ ها تولید می‌ شود تا هر کاربر با توجه به نیاز خود نسبت به خرید آن‌ ها اقدام کند. شناخت انواع گوناگون این محصول از همین منظر حائز اهمیت است.
پایه‌ ای که می‌ خرید باید با نوع مانیتور شما هم‌ خوانی کاملی داشته باشد. معرفی انواع پایه مانیتور؛ امروزه بیشتر مانیتورها به نحوی طراحی می‌ شوند که به‌ راحتی بتوان آن‌ ها را روی این پایه‌ ها نصب یا Mount کرد. چنین محصولاتی به ما اجازه می‌ دهند تا مانیتور خود را در هر جهت (tilt) و هر زاویه‌ ای (angle) بچرخانیم.

یک پایۀ باکیفیت باید طوری طراحی شده باشد که وزن مانیتورها را تحمل کند و زیر فشار ناشی از آن خم نشود و آسیب نبیند. از سوی دیگر، این پایه‌ ها نباید در زمان حرکت دادن مانیتور سر و صدا کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این پایه‌ ها و مدل‌ های مختلف آنها آشنا کنیم.

پایه دیواری مانیتور

اولین موردی که باید به آن اشاره کنیم، پایه مانیتور از نوع دیواری یا wall – mount است. این نوع پایه‌ ها (پایه دیواری مانیتور) همان‌طور که از نامشان می‌ توان فهمید به دیوار متصل می‌ شوند و کمی شبیه به براکت‌ های مخصوص نصب تلویزیون هستند. پایه‌ های دیواری را می‌ توان به چندین زیرمجموعه تقسیم‌ بندی کرد.

برخی از این پایه‌ ها کاملاً ثابت هستند. این بدان معناست که پس از نصب مانیتور،‌ نمی‌ توانید آن را در هیچ جهتی حرکت دهید یا زاویه‌ اش را تنظیم کنید. پایه‌ های ثابت، ساده‌ ترین مدل از این محصولات است. نوع دیگری از پایه‌ های دیواری با نام پایۀ متحرک یا movable شناخته می‌ شود.
نکتۀ جالب آن است که این پایه‌ ها نیز چندین زیرشاخه دارند؛ از جمله می‌ توان به پایه‌ های متحرک از نوع tilt اشاره کنیم. پایه‌ هایی که با این حرف نام‌ گذاری می‌ شوند به شما اجازه می‌ دهند تا جهت مانیتور را به سمت بالا یا پایین تنظیم کنید. پایه‌ های متحرک دیگری در بازار موجود است که علاوه بر tilt، قابلیت تغییر زاویه را نیز دارند.
معرفی انواع پایه مانیتور؛ مدل‌ های جدیدی از این نوع پایه مانیتور در سال‌ های اخیر عرضه شده است که می‌ تواند در تمام جهات حرکت کند. اگر قصد دارید مانیتور خود را به شکل عمودی نصب کنید، این پایه‌ های چندجهته می‌ توانند بهترین انتخاب ممکن برای شما باشند. پایۀ دیواری مانیتور، محبوبیت بالایی دارد و کاربران زیادی از مدل‌ های مختلف آن استفاده می‌ کنند.

پایه رومیزی مانیتور

در مقابل پایه مانیتور از نوع دیواری، شاهد پایه هایی به شکل رومیزی یا Desk – Mount هستیم. این پایه‌ ها نیز با توجه به ساختارشان نام‌ گذاری شده‌ اند و به همین دلیل خیلی ساده می‌ توان آنها را تشخیص داد. پایه‌ های مذکور به میز شما متصل می‌ شوند تا دیگر برای نصب چنین محصولاتی، نیازی به سوراخ کردن دیوار نداشته باشید.
استفاده از پایه‌‌ های رومیزی مانیتور، ساده است. این پایه‌ ها در بخش پایینی خود یک زبانۀ ویژه دارند که به آن «گاز» گفته می‌ شود. شما می‌ توانید به کمک همین بخش، پایه را به میز خود متصل کنید و سپس از آن بهره ببرید.

پایه‌ های رومیزی، تمام فشار ناشی از وزن مانیتور را به میز انتقال می‌ دهند. به همین دلیل اگر قصد دارید از آن‌ ها استفاده کنید، بهتر است به فکر خرید یک میز استاندارد و محکم باشید.
‌برخی از پایه‌ های رومیزی متحرک هستند. این بدان معناست که کاربر می‌ تواند مانیتور خود را در هر جهت و هر زاویه‌ ای به‌ راحتی حرکت دهد. حتی برخی از این پایه‌ ها یک حالت چرخشی دارند تا به‌ سادگی بتوانید مانیتور را از حالت افقی به حالت عمودی تغییر دهید. چنین ویژگی خاصی برای برنامه‌ نویسانی که نیازمند مشاهدۀ خطوط بسیار زیاد کد در حالت عمودی هستند، یک ویژگی بسیار مناسب محسوب می‌شود.

Gas spring monitor arm قیمت پایه مانیتوره فنر گازی تولید انواع پایه مانتیور رومیزیپایه رومیزی چندمانیتوره

زیرمجموعۀ اصلی پایه مانیتور رومیزی را می‌ توان مدل چند مانیتوره (Multi monitor) دانست. این پایه‌ ها می‌ توانند چندین مانیتور را در کنار هم نگه دارند و معمولاً از یک ستون مرکزی به همراه دو arm یا بازوی مختلف تشکیل شده‌ اند. بازوی این نوع پایه‌ ها بسیار محکم است؛ بنابراین بابت استقامت آن‌ ها نگران نباشید.
معمولا پایه‌ های رومیزی چند مانیتوره برای گیمرها و شاغلان در امور محاسبۀ سهام بازارها، بسیار عالی و مناسب هستند. برخی از این نوع پایه‌ ها قابلیت تحرک ندارند و تنها می‌ توانند چند مانیتور را به شکل افقی در کنار یکدیگر نگه دارند؛ بنابراین لازم است که در زمان خرید هر یک نهایت دقت را به کار بگیرید تا مانیتور مناسب خود را تهیه کنید.

Monitor arm تولید انواع پایه رومیزی مانیتور چندتایی لیست قیمت پایه نگهدارنده چندتایی مانتیورقیمت این نوع پایه ها چقدر است؟

قیمت یک پایه مانیتور به موارد متعددی بستگی دارد. نوع پایه مهم‌ ترین عامل تعیین‌کنندۀ این قیمت است. پایه‌ های چند مانیتورۀ رومیزی معمولاً بالاترین قیمت را در بین انواع مختلف این محصول به خود اختصاص می‌ دهند. البته این امر به‌دلیل پیچیدگی ساختاری آنها کاملاً قابل توجیه است.

معرفی انواع پایه مانیتور؛ مورد دیگری که بر قیمت این محصولات اثر می‌ گذارد، مواد اولیۀ به‌کاررفته در ساخت آن‌ ها است. شرکت‌ هایی که مواد اولیۀ استاندارد و باکیفیت به کار می‌ برند، قیمت بیشتری برای فروش پایه‌ های مدنظر خود تعیین می‌ کنند.

به‌ هر حال شما عزیزان می‌ توانید این پایه‌ ها را با نازل‌ ترین قیمت ممکن از lcdarm تهیه کنید. پایه‌ های عرضه‌ شده در فروشگاه ما بالاترین کیفیت را دارند و نیازهای شما عزیزان را به‌ خوبی برطرف خواهند کرد. همچنین فروشگاه ال سی دی آرم یکی از تولیدکنندگان بزرگ در حوزه تولید انواع براکت و پایه نگهدارنده تلویزیون نیز میباشد.

بجز تولیدات انواع پایه نگهدارنده مانیتور؛ در زمینه تولید براکت دیواری تلویزیون، پایه رومیزی تلویزیون، انواع پایه ایستاده تلویزیون در مدل ها و ابعاد متنوع برای همه نوع برند تلویزیون نیز فعالیت گسترده ای نیز دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *