براکت دیواری, براکت دیواری تلویزیون, پایه دیواری تلویزیون, خرید پایه دیواری تلویزیون, مرکز فروش براکت تلویزیون

آموزش نصب تلویزیون روی دیوار سری TW

آموزش نصب تلویزیون روی دیوار سری TW روش نصب پایه دیواری ال سی دی براکت تلویزیون لیست قیمت براکت ال سی دی سامسونگ سونی ال جی ایکس ویژن

در این مقاله آموزش نصب تلویزیون روی دیوار سری TW را خواهید خواند. جهت نصب تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک و برندهای دیگر ابتدا باید پایه تلویزیون مناسب را انتخاب و اقدام به خرید نمایید. سپس طبق آموزش نصب، میتوانید پایه تلویزیون را روی دیوار نصب نمایید.

سایز قابل استفاده : 32 اینچ تا 55 اینچ | زاویه چرخش افقی : از 15- درجه تا 15+ | درجه وزن قابل تحمل : 45 کیلوگرم | فاصله از دیوار : 70 میلیمتر.

توجه داشته باشید که دیوار و یا سطح نصب پایه دیواری تلویزیون ال سی دی یا تلویزیون ال ای دی باید قادر به تحمل وزن پایه و نمایشگر را داشته باشد ، در غیر این صورت ساختار محل نصب براکت دیواری باید تقویت گردد.

آموزش نصب پایه دیواری تلویزیون

برای نصب این مدل از پایه دیواری تلویزیون ، به دو نفر نیازمند می باشیم و عدم استفاده مناسب از تجهیزات ایمنی و ابزارهای لازم ، موجب بروز صدمات و جراحات جدی می گردد. آموزش نصب پایه دیواری تلویزیون در این مقاله به صورت تصویری و آسان نمایش داده شده است.

این محصول از محصولات LCD arm جهت نصب تلویزیون بر روی دیوار آجری و یا دیوار های بتنی طراحی گردیده است. هیچ گاه تلویزیونی با وزن بیشتر از وزن ذکر شده بر روی پایه دیواری (براکت دیواری) تلویزیون ال سی دی نصب ننمایید زیرا امکان خرابی محصول و یا باعث بروز صدمات انسانی می گردد.

 

لطفا قبل از اقدام به نصب براکت تلویزیون ال ای دی به روی دیوار ، دستور العمل و راهنمای هر بخش را به طور کامل خوانده و سپس اقدام به نصب براکت دیواری تلویزیون نمایید. در صورت عدم درک به طور کامل و یا قسمت هایی از دستورالعمل ، لطفا با یک نصاب حرفه ای جهت نصب تماس حاصل فرمایید.

ابزار های مورد نیاز برای نصب پایه تلویزیون روی دیوار

گام 1 :  برای نصب براکت دیواری ابتدا محل مورد نظر را انتخاب نمایید ، مطمئن شوید که قدرت لازم جهت نگهداری تلویزیون ال سی دی و پایه دیواری تلویزیون LED را داراست. از پایه دیواری کمک بگیرید و محل پیچ ها را مانند شکل زیر علامت بزنید. به تراز بودن پایه و فاصله مناسب و استاندارد براکت دیواری تلویزیون از زمین توجه داشته باشید. سپس جای پیچ ها را دریل کنید به طوری که سوراخ هایی به عمق 50 میلیمتر و قطر 10 میلیمتر ایجاد شود . رولپلاک ها را داخل سوراخ ها قرار داده و با سطح دیوار یکسان نمایید.

نحوه نصب رولپلاک به دیوار

گام 2 : براکت دیواری تلویزیون را بر روی دیوار قرار داده و با چهار پیچ و واشر مناسب پایه دیواری تلویزیون ال ای دی یا تلویزیون ال سی دی را در جای خود محکم نمایید.

نحوه نصب پایه تلویزیون به دیوار سری TW

گام 3 : در این مرحله جهت نصب تلویزیون LCD یا تلویزیون LED به دیوار ، باید براکت ها را به پشت مانیتور همان طور که در تصویر زیر ملاحظه می فرمایید ، متصل نمایید. ترتیب قرار گرفتن پیچ ها و واشر ها و بوش پلاستیکی را رعایت فرمایید. به محل بسته شدن پیچ ها دقت فرمایید تا متقارن و متناسب با سوراخ های پشت نمایشگر و متناسب با استاندارد VESA باشد.

گام 4 : با راهنمایی گرفتن از تصویر زیر می توانید نحوه قرار گرفتن براکت پشت نمایشگر بر روی پایه دیواری را ملاحظه فرمایید. بهتر است این کار توسط دو نفر صورت گیرد و تا زمانی که از اتصال مناسب براکت دیواری تلویزیون ال سی دی اطمینان حاصل نشده است ، از رها کردن نمایشگر خودداری فرمایید.

گام 5 : با استفاده از دستگیره ای که در کنار براکت دیواری قرار دارد می توانید زاویه مناسب را بین زاویه مشخص شده برای این محصول تعیین نموده و به کمک دستگیره آن را در جای خود ثابت نگه دارید. محلی از دیوار را انتخاب نمایید که محکم و سفت باشد و تحمل 45 کیلوگرم وزن را داشته باشد. شما باید جهت نگه داری و کارکرد صحیح LCD arm ، هر دو ماه یک بار آن را کامل چک نمایید و برای تمیز کردن آن هرگز از پارچه های خیس و یا مرطوب استفاده نکنید همچنین از محصولات LCD arm در محیط های مرطوب استفاده ننمایید.

آموزش نصب تلویزیون روی دیوار سری TW

نمایش اهرم چرخش پایه تلویزیون دیواری

جهت نصب پایه دیواری تلویزیون، به دلیل استفاده از لوله خرطومی و یا بریگمان جهت سیم کشی توکار ، برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، ابتدا از مسیر سیم کشی محل نصب پایه دیواری تلویزیون اطمینان کافی حاصل نمایید. توجه داشته باشید که تلویزیون های پلاسما، نسبت به تلویزیون های ال ای دی و یا نمایشگر های ال سی دی دارای وزن بیشتری می باشند، لذا در صورتی که می خواهید براکت دیواری را در خانه های قدیمی استفاده نمایید، از قرار گیری رولپلاک در داخل بدنه آجری اطمینان حاصل فرمایید.

برخی از انواع براکت دیواری تلویزیون ( پایه نصب دیواری ) محصول LCD arm مرکز فروش براکت تلویزیون قابلیت تغییر ارتفاع و تغییر زاویه افقی و عمودی را به راحتی فراهم ساخته است. تهویه هوا به خصوص برای تلویزیون های پلاسما بسیار مهم می باشد و از نصب تلویزیون یا مانیتور خود در بالای رادیاتور شوفاژ و در نزدیکی شومینه و یا بخاری جداً خودداری نمایید.

نوشته های مشابه