آموزش نصب پایه دیواری تلویزیون, پایه دیواری تلویزیون, خرید اینترنتی پایه دیواری تلویزیون, خرید پایه دیواری تلویزیون, مرکز فروش براکت تلویزیون

همه چیز درمورد پایه دیواری تلویزیون

broket_LCDarmبهترین مارک براکت دیواری تلویزیون، تعمیر براکت تلویزیون

قرار دادن تلویزیون در محل مناسب همواره یکی از مهم‌ ترین مواردی به شمار می‌ آيد که بسیاری از کاربران نسبت به آن حساس هستند. اگر چه ابزار های مختلفی در این زمینه وجود دارند، اما می‌ توان گفت که پایه دیواری تلویزیون یا براکت دیواری تلویزیون، انتخاب بسیار عالی برای انجام این کار خواهد بود.
پایه‌ های دیواری با داشتن تنوع در اندازه و ساختار به شما امکان می‌ دهند که در کوتاه‌ ترین زمان ممکن تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید. نصب تلویزیون به این صورت به شما اجازه مي‌ دهد تا هم دکوراسیون منزل خود را بهبود ببخشید و هم بتوانید از اشغال شدن نامناسب فضا جلوگیری کنید.
برای انتخاب یک محصول با کیفیت لازم است که به طور کامل با پایه‌ های دیواری مخصوص تلویزیون آشنا شوید. پرسش‌ های مختلف کاربران در مورد این محصولات کاربردی ما را بر آن داشت تا به بررسی مواردی همچون انواع پایه‌‌ ها، کاربرد کلی آن‌ ها، قیمت و … بپردازیم. توصیه می‌ کنیم ادامه متن را از دست ندهید.

broket_LCDarmlg قیمت پایه سقفی ویدئو پروژکتور، راهنمای نصب براکت دیواری تلویزیون

 

انواع پایه های دیواری تلویزیون

در اولین بخش بهتر است به انواع مختلف پایه دیواری تلویزیون بپردازیم. به طور کلی، امروزه سه مدل مختلف از پایه‌ دیواری یا براکت‌ در بازار وجود دارند که کاربران بر اساس نیاز خود می‌ توانند نسبت به خریداری آن‌ ها اقدام کنند.

اولین و مهم‌ ترین براکت که طرفداران بسیاری نیز دارد، براکت ساده یا است. براکت‌ های ساده یک پایه از نوع ثابت هستند که می‌ توان به کمک آن‌ ها تلویزیون را در حالت عمودی نگه داشت. زاویه این براکت‌ ها معمولاً روی ۹۰ درجه نگه داشته می‌ شود.

نوع دیگر پایه‌ های دیواری تلویزیون، مدل کج یا زاویه‌ دار ( پایه دیواری تلویزیون متحرک ) است. نام‌ گذاری این مدل نیز رابطه‌ مستقیمی با شکل طراحی آن دارد. مدل کج یا زاویه‌‌ دار به نحوی ساخته شده که امکان ایجاد یک فاصله مشخص بین قسمت بالایی تلویزیون و دیوار فراهم می‌ شود. این زاویه معمولاً از سی درجه فراتر نمی‌ رود. مدل زاویه‌ دار باید به شکل صحیح نصب شود تا عمده فشار به بخش پایینی براکت انتقال پیدا نکند.

علاوه بر این دو مورد، امروزه شاهد پایه دیواری تلویزیون از نوع منعطف نیز هستیم که به پایه دیواری تلویزیون تمام جهت نیز معروف است. این نوع براکت‌ ها به راحتی قابل تنظیم هستند و کاربر می‌ تواند بر اساس نظر خود نسبت به جابه‌ جا کردن و زاویه دادن به آن‌ ها اقدام کند. با توجه به امکانات بیشتر چنین براکت‌ هایی، خرید آن‌ ها نسبت به سایر مدل‌ ها امری منطقی‌ تر به نظر می‌ رسد.

braket_divari پایه تلویزیون دیواری ثابت، راهنمای نصب براکت به دیوارکاربردهای مختلف پایه دیواری

پایه دیواری تلویزیون به دلیل داشتن کاربرد های مختلف در محیط‌ های مسکونی، تجاری، اداری و … مورد استفاده قرار می‌ گیرد. عمده کاربرد این محصول را می‌ توان جلوگیری از اشغال فضا به شکل نامناسب توسط میز تلویزیون‌ های قدیمی دانست. همان‌ طور که می‌ دانید، این میز ها بخش عظیمی از فضای درون محیط را به خود اختصاص می‌‌ دهند،‌ آن هم بدون این که ویژگی خاصی را به دکوراسیون منزل اضافه کنند.
همه چیز درمورد پایه دیواری تلویزیون؛ در محیط‌ هایی که فضا به شدت محدود است و جلوگیری از اشغال آن یک امر اساسی به شمار می‌ آيد، باید به سراغ براکت‌ ها برویم. این محصولات که به سادگی روی دیوار نصب می‌ شوند، به شما اجازه می‌ دهند تا ضمن جلوگیری از اشغال فضا به شکل نامناسب،‌ از تلویزیون خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
علاوه بر این، نصب تلویزیون با کمک براکت موجب می‌ شود تا تلویزیون در معرض آسیب‌ دیدگی کمتری باشد. وجود ارتفاع مناسب بین تلویزیون و زمین می‌ تواند از خراب شدن این دستگاه به دلیل ضربات مختلف جلوگیری کند؛ بنابراین عدم اشغال فضا و همچنین جلوگیری از آسیب‌ دیدگی تلویزیون دو کاربرد اصلی براکت دیواری تلویزیون به شمار می‌ آيند. با انتخاب هر یک از انواع مختلف براکت‌ ها می‌ توانید به هر دوی این اهداف دست پیدا کنید.

مقایسه قیمت انواع پایه دیواری تی وی

یکی از پرسش‌ های مهم کاربران در مورد پایه دیواری تلویزیون، تفاوت قیمت کلی سه مدل مختلف آن است. به طور کلی می‌ توان گفت که دلیل اصلی وجود تفاوت قیمت بین این محصولات، ساختار ویژه هر یک از آن‌ ها است. ارزان‌ ترین براکت‌ های موجود در بازار را می‌ توان براکت‌ های ثابت دانست.

همه چیز درمورد پایه دیواری تلویزیون، این براکت‌ ها انتخاب‌ مناسبی از نظر قیمتی به شمار می‌ آيند و به همین دلیل، اگر بودجه کمی دارید، می‌ توانید به سراغ خریداری آن‌ ها بروید.
همان‌ طور که احتمالاً تاکنون حدس زده‌اید، براکت‌ های کج در رده قیمتی بالاتری نسبت به مدل ساده قرار می‌ گیرند.

این براکت‌ ها برای محیط‌ هایی که فرد به دلیل مواردی همچون تابش مستقیم نور آفتاب نیازمند نصب تلویزیون با یک زاویه خاص است، گزینه‌ بی‌ نظیری خواهند بود.
گران‌ ترین و البته پرامکانات‌ ترین نوع از براکت دیواری تلویزیون نیز مدل منعطف این محصولات است که اگر چه قیمت بالایی دارد، اما در عوض به راحتی اجازه می‌ دهد که بتوانید تلویزیون را در جهت و زاویه مورد نظر خود بدون هیچ ‌گونه مشکل خاصی قرار دهید. برای خرید انواع پایه‌ های تلویزیون با قیمت‌ های مناسب می‌ توانید به مجموعه ما مراجعه کنید.

broket_LCDarm_lg مشخصات قیمت و خرید پایه دیواری تلویزیون بهترین مدل براکت تلوزیون مخصوص سامسونگتعمیر پایه دیواری تلویزیون

طبیعتاً پایه دیواری تلویزیون نیز از خراب شدن مصون نیست و ممکن است دچار خرابی شود. از آنجایی که این محصولات وظیفه نگهداری کامل از تلویزیون را در یک فضای نسبتاً معلق برعهده دارند، لازم است که در صورت وجود آسیب‌ دیدگی، خیلی سریع نسبت به رفع آن اقدام شود.
همه چیز درمورد پایه دیواری تلویزیون، خوشبختانه برخلاف محصولات قدیمی، پایه‌ های دیواری امروزی به نحوی ساخته شده‌ اند که تعمیرپذیری آن‌ ها ساده باشد. این پایه‌ ها معمولاً دارای ساختاری مینیمال هستند و به همین دلیل، تعمیرکار در مدت زمان نسبتاً کوتاهی می‌ تواند با داشتن دانش فنی لازم نسبت به حل مشکلات مربوط به چنین پایه‌ هایی اقدام کند؛ بنابراین واقعاً لازم نیست در مورد تعمیر براکت دیواری تلویزیون نگرانی خاصی داشته باشید.

سخن پایانی

پایه تلویزیون به شکل دیواری که به آن براکت نیز گفته می‌ شود، یک انتخاب عالی برای کلیه افرادی است که قصد ندارند از میز تلویزیون استفاده کنند. این محصولات باکیفیت به شکل ساده‌ ای به دیوار محل مورد نظر شما نصب می‌ شوند و وزن تلویزیون را تحمل می‌ کنند.
پایه دیواری تلویزیون دارای انواع مختلفی از نظر سایز است.

این پایه‌ ها را می‌ توان در هر محیطی از جمله منازل یا محیط‌ های فروشگاهی و اداری به کار برد. به طور کلی می‌توان بیان کرد که امروزه به دلیل وجود مزایای مربوط به استفاده از این پایه‌ ها،‌ اکثر افراد به جای خرید میز تلویزیون به سراغ پایه‌ های دیواری می‌ روند. با انتخاب یک پایه مناسب از سایت ال سی دی ارم ما می‌ توانید کارایی و زیبایی را به دست آورید.

فروشگاه ال سی دی آرم علاوه بر تولید و عرضه انواع براکت دیواری تلویزیون، به عنوان یکی از تولیدکنندگان انواع

محصولی کاربردی برای تلویزیون هایی که پایه محکم ندارند.

یک نوع پایه رومیزی بسیار کاربردی که به راحتی مانیتور خود را به آن متصل کرده و با استفاده از زاویه درست تا ساعت ها به کار خود ادامه دهید.

قابلیت نصب به دیوار و نصب و راه اندازی مانیتور خود به براکت به صورت ثابت.

یک وسیله بسیار کارامد و مناسب محل هایی مانند بانک، لابی هتل ها، فروشگاه ها و.. بدون اشغال کردن فضا.

یه یک پایه ایستاده شیک که به عنوان میز تلویزیون هم میتوانید استفاده کنید با این تفاوت که میتوانید میز تلویزیون خود را بخاطر چرخ های آن براحتی جا به جا کنید.

مناسب برای سالن های کنفرانس و برگزاری همایش های بزرگ و کوچک با قیمت مناسب.

نیز میباشد که شما عزیزان میتوانید هر کدام از این نوع براکت ها را در فروشگاه های نمایندگی LCDarm و یا بصورت اینترنتی خریداری کنید با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت. شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات بیشتر همه چیز درمورد پایه دیواری تلویزیون، با شماره تماس های موجود با کارشناس های ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *