انواع براکت دیواری تلویزیون, براکت دیواری تلویزیون, بهترین براکت تلویزیون, پایه دیواری تلویزیون, مرکز فروش براکت تلویزیون

معرفی انواع پایه دیواری تلویزیون

TV wall bracket_1 بهترین براکت دیواری تلویزیون خرید پایه دیواری مخصوص تلویزیون

معرفی انواع پایه دیواری تلویزیون ،پایه دیواری تلویزیون که از آن با نام براکت نیز یاد می‌ کنند، یک ابزار خارق‌ العاده است که به کمک آن نیاز ما به میز تلویزیون و وسایل مشابه به طور کامل برطرف می شود.

به وسیله این پایه‌ ها، تلویزیون به دیوار متصل شده و می‌ توانیم فضای بیشتری از اتاق را در اختیار خود داشته باشیم. با تولید تلویزیون‌ های ال سی دی و ال ای دی، دوران تلویزیون‌ های CRT یا لامپی به پایان رسید.

معرفی انواع پایه دیواری تلویزیون؛ هم اکنون ساختار پشت تلویزیون‌ ها آن‌ چنان عرض کمی دارد که به راحتی می‌ توان آن‌ ها را به دیوار متصل کرد، البته برای این کار به پایه‌ های مخصوص یا همان براکت نیاز داریم.
پایه‌ های دیواری تلویزیون در مدل‌ های گوناگونی قابل خریداری هستند، از جمله این مدلها باید به مواردی همچون ثابت، متحرک، تمام جهت و منحنی اشاره کنیم. در صورتی که قصد دارید با هر یک از پایه‌ ها و کاربردشان بیشتر آشنا شوید، توصیه می‌ کنیم که ادامه متن را از دست ندهید.

TV wall bracket قیمت براکت دیواری تلویزیون ثابت خرید پایه دیواری ثابت از فروشگاه ال سی دی آرمبراکت دیواری تلویزیون ثابت

پایه دیواری تلویزیون از نوع ثابت یا ایستا، ساده‌ ترین و کم‌ هزینه‌ ترین مدل از انواع مختلف براکت‌ ها است. این مدل از پایه دیواری پس از قرارگیری بر روی دیوار به ما اجازه می‌ دهد که تلویزیون مدنظر خود را بر روی آن نصب کنیم؛ اما چند محدودیت اساسی دارد که باید به آنها اشاره کنیم.

اولین محدودیت پایه‌ های دیواری تلویزیون ثابت آن است که امکان تغییر زاویه قرارگیری تلویزیون به کمک آن‌ ها وجود ندارد. محدودیت بعدی نیز عدم امکان جلو و عقب بردن تلویزیون پس از نصب بر روی این نوع پایه‌ ها است.
پایه دیواری ثابت بیشتر برای محیط‌ هایی مناسب بوده که مطمئن هستید در آینده نیازی به تغییر جهت یا تغییر فاصله تلویزیون از دیوار وجود ندارد. به عنوان نمونه تلویزیون‌ های موجود در سوپرمارکت‌ ها معمولاً برای مدت‌ های طولانی تنها باید در یک محیط خاص قرار بگیرند و نیازی به تغییر زاویه یا جهت آنها وجود ندارد. شایان ذکر بوده که قیمت پایه‌ های ثابت معمولاً پایین‌ تر از سایر محصولات موجود در این رده است.

براکت دیواری تلویزیون متحرک

این پایه عملاً برخلاف براکت دیواری تلویزیون ثابت عمل می‌‌ کند. براکت‌ های متحرک به دلیل حل محدودیت‌ های مربوط به پایه‌ های ثابت شناخته شده‌ اند و اگر از این نوع پایه‌ ها خسته شده‌اید،‌ حتماً پایه‌ های متحرک را در نظر داشته باشید.

با کمک براکت دیواری تلویزیون متحرک می‌ توان فاصله تلویزیون از دیوار را تغییر داد و حتی زاویه کلی تلویزیون را تنظیم کرد.میزان زاویه قابل تنظیم در این نوع از پایه‌ ها کاملاً متغیر است.

معرفی انواع پایه دیواری تلویزیون؛ برخی از پایه‌ های متحرک تنها اجازه ۲۵ درجه تغییر زاویه را می‌ دهند، در حالی که برخی دیگر قابلیت تغییر جهت تا ۳۰ درجه را دارند. در زمان خرید این نوع پایه‌ ها لازم است به مشخصات فنی آنها توجه داشته باشید تا پایه‌ ای متناسب با شرایط حال حاضر خود خریداری کنید.
به جز متحرک بودن این نوع پایه ها، آن‌ ها هیچ تفاوت خاصی با پایه‌ های ثابت ندارند و نباید نگرانی خاصی در این زمینه داشته باشید. حتی با داشتن دانش فنی محدود نیز می‌ توان این پایه‌ ها را به دیوار متصل کرد، البته اگر ابزارهای لازم را فراهم کنید.

در غیر این صورت توصیه می‌ کنیم که از متخصصان امر کمک بگیرید تا شما عزیزان را یاری کنند. براکت‌ های دیواری از نوع متحرک برای تلویزیون‌ های با ابعاد گوناگون در دسترس هستند.

براکت دیواری تلویزیون تمام جهت

یکی از خاص‌ ترین انواع براکت دیواری تلویزیون، پایه تلویزیون تمام جهت نامیده می‌ شود. این براکت‌ ها همان‌ طور که از نامشان مشخص است، قابلیت حرکت تلویزیون در تمام جهات را برای ما فراهم می‌ کنند و به همین دلیل می‌ توان ساختار آن‌ ها را یک ساختار ویژه دانست. براکت‌ هایی که به این شکل ساخته می‌ شوند به کاربران اجازه می‌ دهند تا محل قرارگیری تلویزیون خود را در هر جهت و هر زاویه‌ ای تنظیم کنند.
براکت‌ های تلویزیون تمام جهت اگرچه در سال‌ های اخیر عرضه شده‌‌ اند؛ اما در همین مدت کوتاه طرفداران بسیار زیادی به دست آورده‌ اند. دلیل این امر را می‌ توان به قابلیت‌ های منحصربه‌ فرد آنها ارتباط داد.

این مدل از براکت‌ ها باید دارای ساختاری منسجم باشند، در غیر این صورت نمی‌ توانند وزن تلویزیون را به خوبی تحمل کنند. با خرید از LCDArm می‌ توانید بهترین مدل از براکت‌ های تمام جهت را در اختیار داشته باشید.

TV wall bracket_2 قیمت براکت دیواری تلویزیون تمام جهت بهترین مدل براکت برای تلویزیون های منحنیبراکت دیواری تلویزیون منحنی

تلویزیون‌ های منحنی یا curved TVs مدل خاصی از تلویزیونها هستند که صفحه نمایش آن‌ ها با توجه به انحنای چشم ما طراحی شده است. این تلویزیون‌ ها دارای ظرافت بیشتری نسبت به تلویزیون‌ های صفحه تخت (Flat screen Tvs) هستند و به همین دلیل براکت‌ های ویژه‌ ای برای آن‌ ها ساخته می‌ شود.
پایه دیواری تلویزیون منحنی به کاربران اجازه می‌ دهد تا علی‌ رغم ظرافت این تلویزیون‌ ها به راحتی آن‌ ها را بر روی دیوار نصب کنند و از کیفیت تصاویرشان لذت ببرند.

معرفی انواع پایه دیواری تلویزیون؛ براکت‌ های منحنی همانند براکت‌ های تمام جهت به ما اجازه می‌ دهند تا تلویزیون را در جهات و زوایای مختلف قرار دهیم، به نحوی که انحنای تلویزیون با انحنای چشم ما همخوانی پیدا کند.
شایان ذکر است که برای تلویزیون‌ هایی همچون تلویزیون‌ های سه بعدی نیز از پایه‌ های تمام جهت،‌ متحرک و ثابت استفاده می‌ شود. توجه داشته باشید که این پایه‌ ها تنها مختص تلویزیون هستند و برای نصب کردن مانیتور بر روی دیوار باید از پایه‌ هایی که به صورت اختصاصی برای این امر طراحی شده‌اند، استفاده کنید.

شما مي‌ توانید علاوه بر براکت‌ های تلویزیون، براکت‌ های مخصوص مانیتور را نیز از LCDArm به راحتی تهیه کنید.

سخن پایانی

پایه‌ های دیواری یا براکت‌ ها ابزاری ویژه به منظور اتصال مستقیم تلویزیون به دیوار هستند. این پایه‌ ها را می‌ توان با ساختار های گوناگونی در بازار مشاهده و خریداری کرد.

پایه‌ های دیواری امروزه عملاً جای میز تلویزیون و موارد مشابه آن را برای کاربران گرفته‌ اند و از قیمت مناسبی برخوردار هستند.
تفاوتی ندارد که به دنبال یک پایه دیواری تلویزیون تمام جهت هستید یا مدل‌ های دیگری همچون متحرک، ثابت و غیره؛ زیرا در هر صورت باید کیفیت پایه را به عنوان اولویت اصلی خود در نظر داشته باشید.

در فروشگاه ال سی دی آرم ما خرید این پایه‌ ها را برای شما عزیزان ساده‌ کرده‌ ایم. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به پرسش هایتان پاسخ دهند.

همچنین فروشگاه ال سی دی آرم علاوه بر تولید انواع براکت دیواری تلویزیون تولید کننده انواع:

1: پایه رومیزی تلویزیون،2: پایه ایستاده تلویزیون،3: پایه سقفی تلویزیون

همچنین برای نگهداری انواع مانیتور تولید کننده: پایه رومیزی مانیتور؛ پایه دیواری مانتیور و پایه رومیزی چند مانیتوره نیز هستند با بهترین کیفیت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *