براکت دیواری تلویزیون, تلویزیون, خرید پایه دیواری تلویزیون

تلویزیون 8K اسمارت ال جی

تلویزیون 8K اسمارت ال‌جی

این روزها تکنولوژی باسرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت می‌باشد و امکان دارد وقتی صبح از خواب بیدار می‌شویم از این با خبر شویم که دیگر نیازی به گوشی موبایل برای ارتباط با دیگران نداریم و این امر می‌تواند با استفاده از یک تراشه که در سر انسان تعبیه می شود صورت گیرد، یا اینکه با استفاده از تکنولوژی اینترنت 5G فایل‌های حجیم را در کسری از ثانیه دریافت نماییم و یا این خبر می‌تواند عرضه تلویزیون‌های 8K در ابعاد 88 اینچ باشد که تصاویر آن دارای شگفتی بی‌حد و مرزی باشد که قابل مقایسه با هیچ گونه نمایشگر دیگری نباشد.

شرکت ال‌جی در سال‌های اخیر از پیشگامان صنعت صوت و تصویر در جهان بود و همیشه با معرفی کردن محصولات و فناوری‌های نوین استانداردها را تعیین کرده است. این بار نیز ال‌جی از این رسم و رسوم خود پیروی کرده و سنت‌های بازار جهانی تلویزیون را شکسته است.

تلویزیون 8K اسمارت ال‌جی

یک تلویزیون 88 اینچ با کیفیت 8K، یعنی 8 برابر HD و دو برابر 4K که هنوز که هنوز فیلم های 4K جای پای محکمی پیدا نکرده اند و خیلی تازه و نو به نظر می‌رسند. این تلویزیون دارای یک پنل OLED می‌باشد که می تواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالا و چشم نوازی پخش نماید. این تلویزیون دارای بزرگ ترین پنل OLED در بازار تلویزیون می‌باشد که با اندازه 88 اینچ با قیمت سرسام آور سی هزار دلار به فروش می‌رسد و با توجه به عدم وجود محتوا با کیفیت 8K، خرید آن توجیه اقتصادی ندارد و کارت گرافیک های موجود در بازار نیز توان رندر کردن اطلاعات را با رزولوشن 7680×4320 پیکسل ندارند.

این تلویزیون LG از سیستم عامل webOS به همراه Google Assistant وApple Homekit بهره می‌برد و با توجه به مدت زمان پاسخ گویی (Response Time)  یک میلی‌ثانیه برای گیمینگ بسیار مناسب می‌باشد. از اتصالاتی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است می‌توان به Wifi، بلوتوث نسخه 5، چهار پورت HDMI، دو پورت USB 2.0، یک پورت AV، یک پورت اترنت، یک پورت آنتن، یک پورت خروجی هدفون و یک پورت اوپتیکال اشاره کرد. این محصول دارای ابعاد 196x112x5  سانتی متر و وزن خود تلویزیون حدود 41 کیلوگرم است و از برق 120 ولت تغذیه می‌کند.

یکی از نکاتی که نظر کاربر را در نگاه اول را به خود جلب می‌کند عدم وجود سوراخ های براکت دیواری در پشت این دستگاه می‌باشد. شاید به دلیل آنکه این اولین تلویزیون 8K به سایز 88 اینچ می‌باشد، ال‌جی زحمت قرار دادن جای پیچ را بر روی این تلویزیون به خود نداده است. این تلویزیون دارای 41 کیلوگرم وزن می‌باشد ولی با توجه به قدرت و استحکام بالای پایه دیواری تلویزیون برند ال‌سی‌دی آرم مشکلی برای وصل کردن آن به دیوار نیست.

در کل خرید همچین تلویزیونی با توجه به نبود محتوای سی و سه میلیون پیکسلی کاری است که توجیه اتصادی ندارد و می توانید پول خود را جای بهتری خرج و یا سرمایه گذاری کنید، همچنین این تکنولوژی هم مانند خیلی از فناوری‌های دیگر مانند عینک‌های هوشمند و ماشین های بدون راننده زمان زیادی را باید بگذاراند تا جای پای خود را محکم کند.

نوشته های مشابه