پایه ایستاده تلویزیون, خرید پایه دیواری تلویزیون, قیمت خرید استند نمایشگاهی, مرکز فروش براکت تلویزیون

معرفی پایه ایستاده تلویزیون

فروش بهترین پایه ایستاده تلویزیون ال سی دی فروش عمده پایه ایستاده تلویزیون LCDARM

معرفی پایه ایستاده تلویزیون یکی از عناصر مهم در دکوراسیون داخلی خانه، تلویزیون و نحوه نصب آن است. برای تنظیم این دستگاه می‌توان از روش‌ها و ابزارهای مختلفی استفاده کرد، نیاز به استفاده مداوم از این وسیله سبب شده قرار گرفتن آن در زاویه و مکان مناسب اهمیت زیادی داشته باشد.

شما می‌توانید از میز تلویزیون در دکوراسیون استفاده یا با استفاده از پایه‌های مختلف ایستاده، دیواری یا سقفی آن را تنظیم کنید. براکت یا پایه ایستاده تلویزیون از ابزارهایی است که به‌راحتی و سرعت نصب می‌شود؛ ما در این مقاله به معرفی و بیان نقاط قوت و ضعف این محصول پرداخته‌ایم.

معرفی پایه ایستاده تلویزیون پایه ایستاده تلویزیون LCD arm مدل TR-185 فروش بهنرین پایه ایستاده تلویزیونمعرفی پایه ایستاده برای تلویزیون

پایه ایستاده تلویزیون در ارتفاع‌های مختلف تولید شده و برای نصب تلویزیون به کار می‌رود. با استفاده از این وسیله، دستگاه شما تا حد مطلوبی بالا برده می‌شود و در زاویه بهتری برای تماشا قرار می‌گیرد.

این وسیله می‌تواند یک صفحه تخت نیز داشته باشد که بر روی پایه مخصوص قرار گرفته است. تلویزیون بر روی مرکز این صفحه تخت نصب شده و حالتی آویزان خواهد داشت، این ویژگی شبیه به پایه دیواری تلویزیون است؛ اما از لحاظ انعطاف‌پذیری برای تغییر زاویه تلویزیون و حتی حرکت کامل آن، در سطح بهتری قرار دارد.
استفاده از میزهای تلویزیون شیشه‌ای و چوبی بیشتر از محصولات دیگر رواج داشت؛ اما به‌مرور زمان نوع دیگر پایه‌های تلویزیون به دلیل صرفه‌جویی در فضا رواج پیدا کردند.

البته نصب این‌گونه پایه‌ها دارای پیچیدگی بیشتری نسبت به میزهای تلویزیون هستند؛ اما طرف‌داران خاص خود را نیز دارد.
برخی پایه‌ها نیز صفحه تخت ندارند و در عوض گیره‌هایی برای وصل شدن به تلویزیون در آن‌ها تعبیه شده است. تعدادی از انواع آن نیز قفسه‌هایی دارند که به شما امکان قرار دادن وسایل دیگر مربوط به تلویزیون را نیز می‌دهد؛ دستگاه شما در سایزهای مختلف می‌توانند با استفاده از این محصول در موقعیت مناسب نصب شود.

پایه ایستاده تلویزیون از محصولات نسبتاً جدیدی در لوازم جانبی این دستگاه به‌حساب می‌آید که در بیست سال گذشته طراحی و به بازار عرضه شد. این محصول با اضافه کردن کاربرد‌های بیشتر به پایه دیواری تلویزیون به تولید رسید که با طرح‌های مدرن و معمولاً در رنگ مشکی، زیبایی بخش خانه شما خواهد بود.

معرفی پایه ایستاده تلویزیون فروش بهترین استند نمایشگاهی ال سی دی فروش عمده پایه ایستاده تلویزیون LCDARM

با استفاده از پایه ایستاده تلویزیون به دلیل چرخ های زیر پایه به راحتی میتوانید تلویزیون خود را جا به جا کنید

نکات مهم در خرید پایه ایستاده تلویزیون

در هنگام خرید پایه ایستاده تلویزیون باید بادقت محصول موردنظر خود را بررسی کنید؛ زیرا در صورت عدم تناسب با تلویزیون شما یا برخورداری از کیفیت پایین، شما را به هدف خود نمی‌رساند و حتی ممکن است به تلویزیون شما آسیب وارد شود. یکی از نکته‌های مهم در بررسی پایه ایستاده تلویزیون، میزان استقامت آن در برابر وزن دستگاه شما است.
علاوه بر بررسی پایه‌ای که قصد خرید آن را دارید، باید تلویزیون خود را نیز از نظر دارا بودن اتصالات مناسب برای نصب پایه تلویزیون مورد بررسی قرار دهید.

البته بیشتر تلویزیون‌های صفحه تختی که امروزه تولید می‌شوند، از اتصالات VESA برخوردار هستند. محل قرارگیری این اتصالات در فاصله میان سوراخ‌های نصب در قسمت پشتی تلویزیون است. تلویزیون‌ها دارای سوراخ‌هایی با اندازه متفاوت هستند که از ویژگی‌های مهم پایه ایستاده، پشتیبانی کردن از اتصالات آن در انواع سایزها است.
معمولاً این پایه‌ها را طوری تولید می‌کنند که با اتصالات جهانی تلویزیون‌ها تناسب داشته باشد تا در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند؛ ولی برای مطمئن شدن از این موضوع بهتر است پیش از خرید از فروشنده اطلاعات کاملی راجع به محصول دریافت کنید.

پایه ایستاده تلویزیون همراه با کابل مدیریتی

وجود کابل‌های مدیریتی در پشت پایه ایستاده تلویزیون از ویژگی‌های مهم آن به‌حساب می‌آید که در بیشتر آن‌ها تعبیه می‌شود. پایه‌هایی که یک صفحه صاف دارند، دارای سوراخ‌هایی نیز هستند که کابل‌ها از طریق آن از صفحه عبور می‌کنند. این کابل‌ها می‌توانند در پشت پایه آویزان و به دستگاه وصل شوند که از زوایای جانبی در معرض دید هستند.
البته تعدادی از تولیدکنندگان در ساخت این محصول خلاقیت به خرج داده‌اند تا این کابل‌ها در ستون مرکزی پایه ایستاده، پنهان شود. این نوع محصولات به‌خصوص برای کسانی که نسبت به مرتب نگه‌داشتن وسایل منزل حساس هستند، کاربردی است.

معرفی پایه ایستاده تلویزیون پایه ایستاده تی وی LCD arm مدل TR-160مزایای استفاده از پایه ایستاده تلویزیون

برای تنظیم محل قرارگیری تلویزیون، روش‌ها و ابزار‌های متنوعی وجود دارد، استفاده از هر یک، مزیت‌هایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پایه ایستاده تلویزیون نیز با کاربردهای بسیار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد؛ برای مثال با استفاده از پایه ایستاده می‌توان فضای بیشتری در زیر آن برای قرار دادن لوازم دیگر از جمله باند و بلندگوها داشت، درحالی‌که اگر از میزهای زیر تلویزیونی استفاده کنید، بخش بیشتری از فضا اشغال می‌شود و جای کمتری برای گذاشتن پخش‌کننده‌ها وجود خواهد داشت.
معمولاً با استفاده از زیر تلویزیونی‌ها و دیگر انواع براکت‌ها نمی‌توان موقعیت و زاویه تلویزیون را چندان تغییر داد، اگر به وسیله‌ای نیاز دارید که بتوان با آن محل قرارگیری تلویزیون را به طور مداوم تغییر داد، پایه ایستاده پیشنهاد بسیار خوبی است.

براکت چرخدار تلویزیون از انواع این محصول است که در زیر پایه‌های آن چرخ وجود دارد که به‌راحتی می‌توانند در جهات مختلف حرکت کنند.
از همین رو علاوه بر منازل، فروشگاه‌ها و غرفه‌های مختلف تجاری که به تلویزیون و نمایشگر نیاز دارند هم می‌توانند از مزیت‌های این نوع پایه بهره‌مند شوند. بسیاری از افرادی که در خانه‌های استیجاری کوچک زندگی می‌کنند، برای صرفه‌جویی در اشغال فضای منزل، دوست دارند از پایه‌های تلویزیون استفاده کنند؛ اما صاحب‌خانه‌ها اجازه سوراخ کردن دیوار را به هیچ فردی نمی‌دهند؛ بنابراین پایه ایستاده می‌تواند به کمک این افراد بیاید.

معرفی پایه ایستاده تلویزیون بهترین پایه ایستاده تلویزیون LCD arm مدل TR-160خرید پایه ایستاده تلویزیون

شما می‌توانید در فروشگاه‌های لوازم جانبی تلویزیون به دنبال خرید این محصول باشید، البته پیش از خرید حضوری بهتر است لیست قیمت انواع پایه ایستاده تلویزیون را در فروشگاه‌های مجازی نیز چک کنید تا در صورت مقرون‌ به‌ صرفه بودن، آن را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه‌ها هم می‌توانند در سایت تولیدکنندگان این محصول از شرایط فروش عمده انواع پایه ایستاده تلویزیون اطلاعاتی کسب کنند.

کلام آخر

مقاله حاضر در ارتباط با پایه ایستاده تلویزیون بود که به‌نقد و بررسی آن پرداختیم. همان‌طور که بیان شد این محصول کاربردی مزیت‌های بسیاری دارد و می‌تواند جایگزین خوبی برای دیگر انواع پایه و میز‌های تلویزیون باشد.

فروشگاه LCDarm به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع پایه دیواری تلویزیون که شامل

میباشد و همچنین عرضه کننده انواع

در تهران میباشد که محصولات خود را با بهترین کیفیت و متریال تولید و روانه بازار میکنند و شما عزیزان برای ثبت سفارش و خرید عمده ای هر کدام از محصولات میتوانید با مدیر فروش شرکت در ارتباط باشید.

انعطاف‌پذیری این محصول در جابه‌جایی و اشغال فضای کمتری از منزل از ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود، البته در هنگام خرید این پایه باید نکات ذکر شده را مدنظر قرار داد تا نتیجه دلخواه شما به دست آید؛ امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.