آموزش نصب پایه دیواری تلویزیون, پایه ایستاده تلویزیون, پایه رومیزی مانیتور, قیمت خرید استند نمایشگاهی

تولید پایه ایستاده تلویزیون چرخدار

paye charkhdar پایه ال سی دی دیواری

در این مطلب ال سی دی آرم قصد دارد شما را با پایه ایستاده تلویزیون بیشتر آشنا کند؛ پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا درنهایت بتوانید فضای خانه خود را دل‌چسب‌ تر کنید.

تولید پایه ایستاده تلویزیون چرخدار؛ دوران قرار دادن تلویزیون روی میزهایی که فضای بسیار زیادی را در خانه اشغال می‌کنند، به سر رسیده است، حالا این میزها جای خود را به پایه‌ های ایستاده داده‌ اند.
صرف‌ نظر از اینکه پایه‌ های ایستاده تا چه اندازه می‌توانند کاربردی باشند، جذابیتی که این محصول به فضای خانه شما می‌دهد موضوعی است که به‌هیچ‌ عنوان نمی‌توان از آن چشم‌ پوشی کرد؛ بخصوص اگر شما جزء آن دسته از افرادی باشید که نوع چینش دکوراسیون خانه برایتان اولویت داشته باشد.

paye tv استند نمایشگاهی تلویزیونمعرفی پایه ایستاده تلویزیون

برای آن دسته از افرادی که هنوز آشنایی کامل با این محصول ندارند باید بگوییم که پایه ایستاده تلویزیون که به آن کنسول تلویزیون نیز گفته می‌شود، وسیله جانبی تلویزیون است که برای نگه‌ داشتن تلویزیون در ارتفاعی راحت برای تماشاگر استفاده می‌شوند.

تولید پایه ایستاده تلویزیون چرخدار این محصول معمولاً در اتاق‌ های نشیمن ساختمان‌ های مسکونی کاربرد دارد. اکثر پایه‌های تلویزیون گزینه‌ های ذخیره‌ سازی اضافی مانند قفسه‌ ها و کشوها را برای به حداقل رساندن شلوغی اتاق نشیمن فراهم می‌کنند.
بسیاری از پایه‌های ایستاده تلویزیون دارای محفظه‌ ای هستند که می‌ توانند مجموعه‌ ای از سیم‌ های مورد نیاز تلویزیون و سایر دستگاه‌ ها را پنهان کنند.

برخلاف میزهای تلویزیون که حجم زیادی از فضای خانه را اشغال می‌کنند، پایه‌ های ایستاده تلویزیون ساده‌ تر و شیک‌ تر بوده و جای کمتری می‌ گیرند. پایه‌ های تلویزیون در طیفی وسیع و سبک‌ های منحصربه‌ فرد که متناسب با هر سلیقه است، تولید و روانه بازار شده‌اند.

نحوه نصب و قرار دادن پایه های ایستاده تلویزیون چگونه است؟

نصب تلویزیون بر روی پایه ایستاده چندان سخت نیست. تمامی پایه‌ های ایستاده تلویزیون دارای قالبی هستند که می‌توانید از آن برای قرار دادن تلویزیون استفاده کنید.

برای نصب ایمن‌ تر، بهتر است پایه را روی یک سطح صاف قرار دهید؛ قرار دادن تلویزیون بر روی پایه ایستاد تلویزیون بهتر است که توسط سه نفر صورت گیرد، یک فرد به نگهداری پایه بپردازد و دو شخص دیگر تلویزیون را بر روی قالب قرار دهند.
اصلاً نگران این نباشید که پس از نصب تلویزیون و قرار دادن پایه در قسمت مورد نظر خود، پایه دچار لغزش یا لیز خوردگی شود؛ زیرا پایه‌ های این محصول دارای پد هایی است که مانع از لیز خوردگی یا لغزش پایه می‌ شوند و مانند چسب به زمین اتصال پیدا می‌کنند.

نکته آخر به هنگام قرار دادن پایه و نصب تلویزیون در رابطه‌ با سیم‌ ها است. پنهان کردن سیم‌ ها و کابل‌ ها می‌تواند همه‌ چیز را مرتب و حرفه‌ ای نگه دارد.
این موضوع بیشتر در رابطه‌ با استند نمایشگاهی تلویزیون که چندین تلویزیون را در کنار یکدیگر نگه می‌ دارد، صدق می‌کند. برخی از پایه‌ ها دارای محل نگهداری کابل هستند و در برخی دیگر که محلی برای نگهداری وجود ندارد، با دادن نظم به کابل‌ ها می‌توانید این مشکل را حل کنید.

paye istade پایه ایستاده چرخدار خرید و قیمت پایه ایستادهچگونه بهترین پایه ایستاده را برای تلویزیون خود انتخاب کنیم؟

پایه ایستاده تلویزیون می‌تواند برای افرادی که یک تلویزیون جدید را خریداری کرده‌اند، گزینه بسیار جذابی باشد. تلویزیونی که روی پایه ایستاده قرار می‌گیرد می‌تواند فضای داخل خانه را ذخیره کند و اتاق را بهتر جلوه دهد.

تلویزیونی که اگر روی میز قرار گیرد ممکن است خیلی بزرگ به نظر برسد، با قرارگیری روی پایه جذابیت بسیاری به دست می‌آورد، نصب روی پایه می‌تواند از سرخوردن تلویزیون جلوگیری کند؛ اما باید پایه مناسب تلویزیون را متناسب با اتاق خود تهیه کنید که در این قسمت به معرفی راه‌های انتخاب مناسب می‌پردازیم.

مشخصات را بررسی کنید

با اطمینان از اینکه هر براکت تلویزیونی که در نظر دارید می‌ تواند اندازه و وزن مجموعه شما را تحمل کند، شروع کنید. حداکثر وزن و مشخصات اندازه صفحه‌نمایش در جعبه پایه تلویزیون و وب‌ سایت شرکت ذکر شده است. پس‌ از اینکه مشخصات تلویزیون خود را مدنظر قرار دادید، مکانی که قرار است تلویزیون در آنجا مستقر شود، چک کنید.
اکثر پایه‌های تلویزیون بر روی سطوح مختلف به‌ خوبی می‌ ایستند؛ اما در سطوح شیب‌ دار نمی‌توان صد در صد به آن‌ ها اطمینان کرد. البته امروزه تولید پایه ایستاده تلویزیون چرخدار نیز بسیار رونق گرفته است که این امکان را به شما می‌دهد پایه را به‌ راحتی حرکت دهید و در هر سطحی آن را قرار دهید؛ زیرا چرخ‌ها دارای قفل هستند و به‌ هیچ‌ عنوان تکان نمی‌خورند.

نوع مناسب پایه تلویزیون را خریداری کنید

تولید پایه ایستاده تلویزیون چرخدار، انواع مختلفی از پایه‌ها از جمله ثابت، متحرک و تمام جهت وجود دارند. در واقع یک سبک بهتر از دیگری نیست و همه‌ چیز به چیدمان اتاق شما، جایی که قصد دارید تلویزیون را روی پایه قرار دهید و جایی که قرار است بنشینید بستگی دارد.

با توجه‌ به اینکه قصد دارید پایه شما ثابت باشد یا در زوایای مختلف بچرخد، اقدام به خرید مناسب‌ ترین آن‌ ها کنید. شما می‌توانید از این مطلب به هنگام خرید به‌ عنوان راهنمای خرید پایه تلویزیون ایستاده استفاده کنید.

آیا میتوان پایه های ایستاده تلویزیون را تعمیر کرد؟

گاهی اوقات ممکن است مشاهده کنید که پایه ایستاده تلویزیون شما به‌ خوبی کار نمی‌کند یا نمی‌ تواند تلویزیون را نگه دارد. شما می‌توانید به‌ راحتی اقدام به تعمیر این پایه‌ ها کنید.

istadeh paye راهنمای خرید پایه ایستاده تلویزیون در فروشگاه ال سی دی آرمانواع پایه و استند نگهدارنده تلویزیون

شاید فکر کنید پایه نگهدارنده تلویزیون فقط به پایه ایستاده ختم میشود اما لازم به ذکر است که استند تلویزیون انواع مختلفی دارد و هرکدام مخصوص یک نوع نمایشگر و یک نوع فضا میباشد. شرکت ال سی دی آرم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان استند و پایه های تلویزیون در ایران میباشد که بخشی از تولیدات این مجموعه را برای شما به اختصار معرفی میکنیم:

اینها بخشی از تولیدات براکت تلویزیون و پایه نگهدارنده های مانیتور میباشد که بصورت مستقیم روانه بازار میشود.

کلام آخر

همان‌ طور در متن به آن اشاره کردیم، پایه ایستاده تلویزیون یکی از بهترین محصولاتی است که تا به امروز تولید شده و افراد می‌توانند با استفاده از آن محیط خانه خود را جذاب‌ تر کرده و در فضای مصرف‌ شده صرفه‌ جویی کنند. شما می‌توانید به‌ راحتی و با کمک فروشگاه LCDarm، از طریق راه های ارتباطی تماس گرفته و اقدام به خرید پایه‌های ایستاده تلویزیون با قیمتی بسیار مناسب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *