براکت دیواری, براکت دیواری تلویزیون, پایه رومیزی مانیتور, خرید پایه دیواری تلویزیون

پایه سقفی تلویزیون، ابزاری براتر از پایه

پایه سقفی تلویزیون، ابزاری فراتر از پایه+پایه سقفی تلویزیون و کاربرد های آن

پایه سقفی تلویزیون، ابزاری براتر از پایه؛ کاهش فضای در دسترس و فراهم کردن رفاه کاربران سبب طراحی و تولید پایه سقفی تلویزیون شده است. پایه های سقفی تلویزیون امکان نصب تلویزیون‌های ال‌ای‌دی و ال‌سی‌دی را در فضاهای کوچک فراهم می‌کنند.

پایه سقفی تلویزیون، ابزاری براتر از پایه؛ این ابزار جانبی کاربردی درواقع علاوه بر افزایش فضای در دسترس، امکان استفاده صحیح از تلویزیون را افزایش می‌دهد.
انواع مختلف این ابزار قابلیت‌های گوناگونی دارند که متناسب با محیط مدنظر قابل انتخاب هستند. ابزار مذکور از مواد سبک و ضدزنگ تولید شده اند؛ به‌طوری‌که در برابر عوامل محیطی مخرب، ماندگاری بالایی دارند.

نصب تلویزیون سقفی در ادارات، مراکز درمانی، فروشگاه‌ها، مدارس و حتی منازل با استفاده از پایه سقفی بسیار هوشمندانه است. درواقع با استفاده از پایه سقفی ارزان می‌توان کارایی فضا را افزایش داد.

پایه سقفی تلویزیون، ابزاری فراتر از پایه+پایه سقفی تلویزیون و کاربرد های آنانواع براکت سقفی تلویزیون

براکت سقفی تلویزیون بنا به نوع عملکرد و کارایی دارای انواع مختلف بالابر، تلسکوپی، برقی و… است. درواقع نام‌گذاری این مدل‌ها بر اساس نحوه عملکرد آن‌ها صورت گرفته است. انواع پایه سقفی تلویزیون شامل موارد ذیل هستند:

  • پایه سقفی بالابر

پایه سقفی بالابر تلویزیون ساده‌ترین و کاربردی‌ترین مدل جهت نصب تلویزیون سقفی است. مدل مذکور دارای بازوی متحرکی است که به لطف آن محل نصب تلویزیون مخفی می‌شود. این مدل امکان بالا و پایین کردن تلویزیون را فراهم می‌کند. پایه سقفی بالابر علاوه بر سقف در گنجه نیز قابل‌ نصب است. این مدل بهترین انتخاب برای خانه‌هایی با سقف کوتاه محسوب می‌شود.

  • پایه سقفی تلسکوپی

پایه سقفی تلسکوپی یا گردان همان‌ گونه که از نامش پیداست دارای قابلیت تغییر حالت تلویزیون است. ارتفاع، زاویه دید و چرخش تلویزیون توسط بازوها و میله‌های منعطف مدل تلسکوپی به‌آسانی میسر می‌شود. مدل مذکور به علت تحرکی که دارد برای سقف‌های محکم و بادوام مناسب است.

  • پایه سقفی کنترلی یا برقی

پایه سقفی برقی یا کنترل از راه دور، جدیدترین و گران‌ قیمت‌ترین مدل پایه سقفی تلویزیون است. این مدل جهت استفاده آسان طراحی شده است. درواقع موقعیت میله‌های پایه سقفی برقی تنها با فشردن یک دکمه تغییر می‌کنند؛ بنابراین دیگر نیازی به دخالت انسان در تغییر حالت ندارد. نکته حائز اهمیت هنگام نصب این مدل، نصب تخصصی توسط نصاب متخصص است.

انواع پایه سقفی تلویزیون بر اساس نوع شیب و نحوه تنظیم

پایه سقفی تلویزیون را بر اساس نوع شیب و نحوه ایستادن تلویزیون به انواع مختلف دسته‌بندی می‌کنند. پایه‌های سقفی شامل انواع ذیل هستند:

  • براکت ثابت

همان‌گونه که از نامش پیداست، این مدل فاقد قابلیت تغییر زاویه و حالت تلویزیون است. هنگام نصب این مدل باید نهایت دقت را به خرج داد؛ زیرا امکان تغییر زاویه و حالت پایه وجود ندارد.

  • براکت شیب دار

علا رغم مدل ثابت، این مدل امکان تغییر حالت تلویزیون در راستای عمودی را فراهم می‌کند. این براکت علاوه بر قابلیت تغییر ارتفاع، دارای شیب مناسبی است که زاویه دید را افزایش می‌دهد. این پایه سقفی در ادارات و مکان‌های عمومی کاربرد بالایی دارد.

  • پایه سقفی گردان

متغیر‌ترین پایه سقفی، مدل گردان آن است. این مدل با قابلیت تغییر محل تلویزیون به‌صورت افقی و عمودی امکان تماشای تلویزیون از هر نقطه‌ای را فراهم می‌کند. این براکت را می‌توان به‌صورت ۱۸۰ درجه چرخانده یا بالا و پایین کرد.

تولید و فروش انواع پایه سقفی تلویزیون Lcdarm مدل C-1000 نگهدارنده ال سی دی روی سقف چرخشی قیمت مناسب براکت تلویزیون از کجا بخرمنصب براکت سقفی تلویزیون، چرا و چگونه؟

نصب پایه سقفی تلویزیون امری تخصصی است که اگر به آن توجه ویژه نشود علاوه بر عدم کارایی صحیح، امکان آسیب به تلویزیون و افراد را فراهم می‌کند.

براکت سقفی برای نصب تلویزیون مزیت‌هایی دارد که افراد را به استفاده از آن ترغیب می‌کند. اولین نکته مثبت نصب این ابزار، قیمت مناسب آن است. دومین نکته اشغال فضای کم و افزایش کارایی محیط است.
نصب تلویزیون با استفاده از پایه سقفی علاوه بر افزایش زاویه دید تلویزیون، آن را از جلوی دست‌وپا جمع می‌کند. در مواردی که فرد غیرحرفه‌ای قصد نصب این ابزار را دارد، باید تمام نکات ایمنی را رعایت کند. نکات قابل‌توجه هنگام نصب پایه سقفی شامل موارد ذیل هستند:

  • اطمینان از استحکام سقف
  • تهیه ابزارهای جانبی چون مته، پیچ و رول‌پلاک، پیچ‌گوشتی و آچار
  • درخواست کمک از یک فرد دیگر به‌منظور نگه‌داشتن تلویزیون و سایر تجهیزات
  • توجه به سیم‌کشی و اتصالات برقی تلویزیون و لوازم جانبی آن

پایه سقفی تلویزیون، ابزاری فراتر از پایه+ راهنمای خرید پایه سقفی تلویزیون سامسونگ + فروشگاه ال سی دی آرمراهنمای خرید پایه سقفی تلویزیون، لازم و کاربردی

خرید پایه سقفی تلویزیون در تهران و شهرستان‌ها با در نظر گرفتن نکات مهم و اساسی در مورد این ابزار، کاربردی و مفید است. موارد قابل‌ توجه هنگام خرید پایه سقفی تلویزیون شامل موارد ذیل هستند:

  • تناسب پایه سقفی با فضا

تنوع در پایه‌های سقفی تلویزیون امکان استفاده از هر مدل را در فضاهای مختلف فراهم می‌کند. به طور مثال پایه سقفی بالابر مناسب فضاهای کوچکی چون آپارتمان‌ها، مراکز درمانی و ادارات است. درحالی‌که پایه‌های کنترلی و چرخشی مناسب منازل و فضاهای بزرگ و لوکس هستند.

  • توجه به مقاومت و شیب سقف

کارایی پایه سقفی ارتباط مستقیم با محل نصب و مدل سقف دار‌د. پایه سقفی کشویی یا بالابر به‌طورمعمول به‌راحتی شیب و بلندی سقف را جبران می‌کند.

  • اندازه تلویزیون

نقش سایز تلویزیون در انتخاب پایه سقفی غیرقابل‌انکار است. باتوجه‌به راهنمای خرید پایه سقفی سونی و سایر تلویزیون‌ها، رعایت تناسب سایز تلویزیون با فضا و براکت امری ضروری است.

  • توان پایه سقفی

اغلب پایه‌های سقفی دارای قابلیت تحمل وزن ۲۰ الی ۳۰ کیلوگرم هستند. درواقع این پایه توانایی نگهداری هر نوع تلویزیونی را دارند.

قیمت خرید پایه سقفی تلویزیون

قیمت براکت سقفی تلویزیون و ویدئو پروژکتور به عوامل متعددی چون جنس، مقاومت، مدل و برند آن بستگی دارد. در ساخت پایه سقفی ویدئو پروژکتور و تلویزیون مرغوب به‌طورمعمول از مواد محکم و ضدزنگی چون آلومینیوم و فولاد استفاده می‌شود.

پایه سقفی تلویزیون، ابزاری براتر از پایه؛ همان‌گونه که مشخص است قیمت مدل‌های تاشو و ثابت بسیار کمتر از مدل چرخان و کنترل از راه دور آن است. محل خرید پایه سقفی نیز در قیمت آن بسیار مؤثر است. به‌ طوری‌ که قیمت خرید پایه سقفی تلویزیون در تهران بسیار مطلوب است.

فروشگاه LCDarm به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع:

در تهران و حومه میباشد که با استفاده از بهترین کیفیت و قیمت تولید و به بازار عرضه میکند.

نتیجه گیری:

استفاده از تلویزیون در فضای مدرن و کوچک ساختمان‌های امروزی نیازمند ابزارهای مدرن است. براکت‌های سقفی تلویزیون علاوه با نگهداری تلویزیون در ارتفاع علاوه بر افزایش فضای در دسترس، زاویه دید بینندگان را افزایش می‌دهند. این ابزار کاربردی در انواع مختلف ثابت، تاشو و گردان قابل تهیه است.

پایه سقفی تلویزیون، ابزاری براتر از پایه؛ درواقع تنوع در مدل‌های براکت سقفی انتخاب را برای کاربران آسان کرده است. خرید پایه سقفی تلویزیون مطلوب بدون توجه به سایز و وزن تلویزیون، مقاومت سقف و کارایی پایه‌ها امری نادرست است. خرید از فروشگاه‌های معتبر با مشاوره رایگان در اغلب موارد منجر به خریدی موفق و کاربردی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.