پایه رومیزی مانیتور, پایه مانیتور دوتایی, پایه مانیتور سه تایی

آنچه باید درمورد انواع پایه مانیتور بدانید

آنچه باید درمورد انواع پایه مانیتور بدانید

پایه مانیتور از جمله وسایل جانبی پرکاربرد است که می‌تواند باعث سهولت در استفاده کاربران شود. این وسیله کمک می‌کند تا افراد زاویه صفحه‌نمایش روبه‌روی خود را تنظیم کنند و با توجه‌ به وضعیت سر و چشم، آن را در موقعیت بهینه قرار دهند. در ادامه قصد داریم تا با کاربردها و موارد مصرف و همچنین چند مدل از این پایه‌های نگه‌دارنده بیشتر آشنا شویم و از آنچه باید درمورد انواع پایه مانیتور بدانید بحث کنیم.

بررسی ماهیت پایه نگه‌دارنده مانیتور

پایه‌ها معمولاً به حالت یک براکت قابل اطمینان یا بازویی قوی ساخته می‌شوند که می‌توانند در شرایط و موقعیت‌های مختلف قرار بگیرند و تغییر حالت دهند. پایه نگهدارنده مانیتور علاوه بر مانیتورهای سیستم کامپیوتری، می‌تواند لپ‌تاپ‌ها را هم نگه‌داری کند. البته برای این منظور باید به مشخصات درج شده در اطلاعات مانیتور مراجعه کنید. باید ببینید که اندازه استاندارد برای سایز و وزن قابل‌تحمل این وسیله چه مقدار است. نوت‌بوک‌ها که نمونه‌های ساده‌تری از لپ‌تاپ هستند هم می‌توانند روی پایه قرار بگیرند.

پایه رومیزی مانیتور LED/LCD مدل LDG-515

نمونه‌ای از پایه نگه‌دارنده مانیتور رومیزی

پایه مانیتور به شما امکان تنظیم ارتفاع می‌دهند. همچنین این قابلیت را خواهید داشت تا زاویه نمایشگر را در حالت دلخواه قرار دهید. اندازه ارتفاع و زاویه به مدل و کیفیت ساخت پایه ال سی دی بستگی دارد. پایه مانیتور رومیزی از متداول‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است و متقاضیان زیادی دارد. شرکت LCDarm تولید کننده انواع پایه رومیزی مانیتور و پایه دیواری مانیتور به صورت تخصصی و طبق اصول ارگونومی میباشد.

پایه‌های مانیتور به‌صورت متفاوت می‌توانند تولید شوند و در دسترس متقاضیان قرار بگیرند. نمونه اول همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد روی میز یا هر سطح افقی دیگری قرار داده می‌شود. نمونه دیگری که علاوه بر مانیتورهای کامپیوتر برای تلویزیون هم ساخته می‌شوند، مدل پایه دیواری نام دارند. آن‌ها طیف سایز گسترده‌تری دارند. همچنین می‌توانند انواع مانیتور و تلویزیون را در شرایط مختلف نگه‌داری کنند.

جهت خرید آنلاین پایه رومیزی مانیتور و یا دریافت لیست قیمت پایه ها شما عزیزان میتوانید با شماره های موجود درسایت تماس حاصل فرمایید. درخواست شما در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد. همچنین برای دریافت نمایندگی فروش و پخش انواع محصولات ال سی دی آرم در سراسر کشور با ما تماس بگیرید و یا از طریق فرم موجود در سایت برای دریافت نمایندگی اقدام نمایید.

آنچه باید درمورد انواع پایه مانیتور بدانید

شکل کلی یک پایه نگه‌دارنده مانیتور دیواری

شناخت نمونه‌های مختلف پایه نگه‌دارنده مانیتور

در این قسمت تصمیم داریم تا به سراغ معروف‌ترین نمونه‌های پایه نگه‌دارنده برویم و آن‌ها را از نمای نزدیک بررسی کینم. شما با شناخت درست از این مدل‌ها می‌توانید با کمی جستجو در محصولات، نمونه دلخواه خود را انتخاب و سپس خرید کنید. علاوه بر شناخت ویژگی باید ببینید که آیا این پایه برای محل قرارگیری که در نظر گرفته‌اید مناسب است یا خیر. معمولاً پایه مانیتور رومیزی برای انواع مختلف میزها قابل استفاده است.

پایه نگه‌دارنده مانیتورهای تکی و معمولی

این پایه‌ها در نمونه‌ها و مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. همان‌طور که اشاره کردیم کاربرد اصلی آن‌ها برای تنظیم ارتفاع و تعیین درجه دید مناسب است. اما چرا یک نفر باید بخواهد تا زاویه مانیتور را تغییر دهد؟ در اینجا کاربرد پایه مانیتور مشخص می‌شود. در بسیاری از موارد کسی که مشغول به بازی‌های آنلاین و یا کامپیوتری است نیاز دارد تا به‌صورت ویژه‌ای به صفحه نمایش اشراف داشته باشد. در این هنگام تصمیم می‌گیرد تا از یک پایه مقاوم و قابل اطمینان بهره ببرد.

از جمله بهترین مانیتورها برای افراد گیمر، صفحه نمایش‌های مخصوص شرکت سامسونگ و LG هستند. میزان رضایت افراد از پایه مانیتور سامسونگ و پایه مانیتور LG بسیار بالا است.

مورد دیگری که برای پایه نگه‌دارنده مانیتورهای عادی در نظر گرفته شده است محیط‌های مانیتورینگ مانند اتاق نظارت بر دوربین‌های مداربسته است. زمانی که شخص ناظر نیاز دارد تا مانیتورهای زیادی را روی میز یا دیوار نصب کند حتماً به این وسیله نیاز پیدا خواهد کرد. شرکت LCDarm تولید کننده پایه رومیزی چند مانیتوره با بهترین کیفیت و ضمانت کالا میباشد.

پایه مانیتور دوتایی

از دیگر نمونه‌های بسیار پرکاربرد که کارایی مخصوص به خود را دارند می‌توان به پایه نگهدارنده مانیتور با دو جایگاه اشاره کرد. این وسیله به‌گونه‌ای طراحی شده که بتواند به‌صورت هم‌زمان دو مانیتور را با زاویه دلخواه شما برایتان در ارتفاع معین نگه دارد. نمونه‌های قدرتمند پایه مانیتور دوتایی موجود در بازار این امکان را به شما خواهند داد تا صفحه نمایش تا ابعاد 27 اینچ را به‌راحتی در کنار هم استفاده کنید.

معمولاً گیمرهای حرفه‌ای و کسانی که کارهای گرافیکی در حد پیشرفته انجام می‌دهند کاربران اصلی پایه مانیتور دوتایی هستند. این پایه‌ها می‌توانند روی میز نصب شوند و شما نمای مورد نظر را به‌صورت توأم با دو تا مانیتور داشته باشید.

آموزش نصب پایه رومیزی مدل LD-410BD روش نصب نگهدارنده مانیتور کامپیوتر روی میز آنچه باید درمورد انواع پایه مانیتور بدانید

نمونه‌ای از کاربرد پایه نگه‌دارنده مانیتور دوتایی

پایه مانیتور سه‌تایی

این پایه در گروه وسایل جانبی کاملاً تخصصی دسته‌بندی می‌شود و برای کسانی است که قصد دارند تا از طریق فعالیت در بورس یا طراحی گرافیکی یا بازی به درآمد برسند. پایه مانیتور سه‌تایی برای شما به‌صورت هم‌زمان سه مانیتور را در کنار هم قرار می‌دهد. شما می‌توانید زاویه آن‌ها را به‌صورت باهم یا مجزا تنظیم کنید. اگر زاویه هر سه دستگاه یکی باشد آنگاه صفحه‌های نمایش در امتداد هم قرار می‌گیرند.

حالت دیگر استفاده این است که مانیتور وسط را بدون تغییر زاویه نگه‌دارید و مانیتورهای سمت راست و چپ را به‌طرف چشمان خود منحرف کنید. این حالت برای بازی‌های اتومبیل‌رانی بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد.

البته باید توجه کنید به دلیل تعداد زیاد صفحه‌نمایش‌ها حتماً از پایه نگه‌دارنده مانیتور قدرتمند و قابل‌اطمینان تولید شده توسط شرکت LCDarm استفاده کنید.

lcdarm-desk-stand-ld-3-400x400 آنچه باید درمورد انواع پایه مانیتور بدانید

شیوه قرارگیری مانیتورها روی پایه سه‌تایی

بررسی عوامل مؤثر در قیمت پایه نگه‌دارنده مانیتور

مثل تمامی اجناس جانبی برای وسایل الکترونیکی، پایه‌های نگه‌دارنده نیز از طیف قیمت وسیعی برخوردار هستند. مورد اول که در تعیین قیمت نقش زیادی دارد برند تولیدکننده است. پایه مانیتور LG و همچنین پایه مانیتور سامسونگ از نام آشناترین نمونه‌های باکیفیت و گران‌قیمت هستند. پایه‌هایی که می‌توانند دو یا سه صفحه‌نمایش یا تعداد بیشتری را نگه دارند نیز قیمت بیشتری دارند.

مورد دیگر کیفیت ساخت است. هرچه متریال به‌کاررفته از کیفیت بالاتری برخوردار باشد به‌تبع آن قیمت محصول نیز بیشتر خواهد بود. در نهایت باید به امکانات و دسترسی‌هایی که برای شما مهیا می‌شوند اشاره کرد. هرچه میزان تغییر زاویه و ارتفاع بیشتر باشد یعنی وسیله شما از ارزش بالاتری برخوردار است.

کلام آخر

در این مقاله با یک وسیله پرکاربرد به نام پایه مانیتور آشنا شدیم. ابتدا به بررسی ماهیت آن و نمونه‌های اصلی در حال تولید آن پرداختیم. فهمیدیم که این وسیله در انواع رومیزی و دیواری موجود است. همچنین به بررسی حالت‌های دوتایی و سه‌تایی و بیشتر نیز پرداختیم. در نهایت پی بردیم که چه مشخصاتی باعث می‌شوند تا یک پایه نگه‌دارنده قیمت بالاتر یا کمتری داشته باشد. حال شما می‌توانید طبق نیاز خود اقدام به انتخاب و خرید کنید. جهت دریافت لیست قیمت پایه مانیتور با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. همچنین برای دریافت نمایندگی پخش و فروش پایه های LCDarm از طریق ارسال فرم و یا تماس تلفنی با مسئول پخش اقدام نمایید.

نوشته های مشابه