آموزش نصب پایه رومیزی مانیتور, پایه رومیزی مانیتور, پایه مانیتور سه تایی, مرکز فروش براکت تلویزیون

تاثیر پایه مانیتور بر افزایش عملکرد آن

فروش اینترنتی براکت رومیزی تلویزیون و مانیتور با بهترین کیفیت و قیمت مصرف کننده

اگر یادتان باشد، در گذشته کامپیوتر ها دارای مانیتور های بسیار بزرگ و سنگینی بودند که بلند کردن آن‌ ها اساساً کار بسیار سختی بود و همین موضوع باعث می‌شد تا مانیتور به همراه پایه متصل به خود تولید شود که تنها امکان چرخش در آن وجود داشته باشد.

پس از گذر زمان و با پیشرفت تکنولوژی، مانیتور ها سبک‌ وزن شده و قطر بسیار کمی پیدا کردند و همین موضوع باعث شد تا انواع پایه مانیتور وارد بازار شود که نحوه استفاده از این دستگاه را جذاب‌ تر کند. در این مطلب همراه ال سی دی آرم باشید تا به تأثیر این محصول بر عملکرد و طول عمر مانیتور بپردازیم.

tv wall brackets ساخت انواع براکت رومیزی مخصوص مانیتورپایه های مانیتور چگونه پایشان به بازار باز شد؟

تاثیر پایه مانیتور بر افزایش عملکرد آن، در اوایل تا اواسط دهه 2000 بود که مانیتور های صفحه تخت به علت قیمت بسیار مناسبی که داشتند به طور فزاینده‌ ای بین افراد محبوب شدند.

این مانیتور های سبک‌ برای طیف وسیع‌ تری از حرکت، مناسب‌ تر از مانیتور سی‌ آرتی سنگین بودند که قبلاً در اکثر فروشگاه‌ ها فروخته می‌شد. در واقع اختراع پایه مانیتور متعلق به راب ماسمن است که در تاریخ 20 سپتامبر 2006 به ثبت رسید.

چندین شرکت مانند Ergotron، Multibrackets ab، Mount-it، Loctek و Herman Miller از اوایل دهه 2000 شروع به تولید پایه یا استند مانیتور کرده و پای این محصول بی‌نظیر را به بازار باز کردند. پس از این اتفاق، هر زمان که سؤال “پایه مانیتور چیست” توسط فردی طرح می‌شد، افراد پاسخ وی را به شرح زیر ارائه می‌دادند:

پایه مانیتور به‌ عنوان یک بازوی پشتیبان عمل می‌کند که هر مانیتوری را در فاصله مورد نظر با ارتفاع مد نظرتان نگه می‌دارد. بازوی مانیتور و براکت مانیتور از دیگر اصطلاحات رایج این دستگاه هستند.

کارگاه تولید براکت رومیزی مانیتور قیمت خرید پایه مانیتور در ال سی دی آرمعلت محبوبیت پایه مانیتور

قابلیت‌ های منحصر به‌ فردی که پایه مانیتور برای خود دارد، در واقع علت اصلی محبوبیت این محصول است. اگر به این محصول دقیق‌ تر نگاه کنید مشاهده می‌کنید که این محصول انعطاف‌ پذیری بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید به‌ راحتی با استفاده از آن مانیتور را بچرخانید، به بالا یا پایین حرکت دهید و یا آن را کج کنید.

در واقع نمی‌توانید هیچ محصول دیگری را پیدا کنید که بتواند در ایمنی کامل مانیتور را تکان دهد، بدون این که مشکلی برای صفحه‌ نمایش و یا سخت‌ افزار مانیتور به وجود آید.
تاثیر پایه مانیتور بر افزایش عملکرد آن، علت دیگر در رابطه‌ با محبوبیت این محصول، استاندارد VESA است که امروزه تمامی پایه‌ های مانیتور بر پایه قوانین این استاندارد تولید و روانه بازار می‌شوند.

این استاندارد، سازندگان مانیتور را مجاب می‌کند تا به هنگام ساخت مانیتور های خود سوراخی را برای نصب پایه، پشت مانیتور قرار دهند. به‌ نوعی سازندگان روند تولید خود را از سال 1997 با روی کار آمدن VESA تغییر داده‌اند.

معرفی انواع پایه مانیتور

پایه‌ های مانیتور موجود در بازار دارای انواع مختلفی هستند که در این قسمت به معرفی آن‌ ها می‌پردازیم. شما همچنین می‌توانید لیست قیمت پایه نگهدارنده مانیتور از طریق فروشگاه LCDarm.ir به‌ راحتی مشاهده کنید.

انواع پایه‌ ها به لحاظ نصب شامل گزینه‌ های زیر می‌شوند:
• پایه‌ های دیواری
• پایه‌ های رومیزی
• پایه‌ های گرومت

انواع پایه‌ها به لحاظ نوع عملکرد نیز گزینه‌ های زیر را به خود اختصاص داده‌اند:

• پایه بازویی مانیتور تک
• پایه بازویی چندگانه مانیتور
• پایه بازویی لپ‌ تاپ
• پایه بازویی مختلط

تاثیر پایه مانیتور بروی عملکرد و طول عمر مانیتور

پایه مانیتور در واقع تأثیر مستقیم بر روی افزایش عملکرد مانیتور دارد. یک پایه می‌تواند حوزه فعالیت شما با مانیتور را وسیع کند، اجازه دهد در هر حالت و جهتی که مد نظرتان است از این وسیله استفاده کنید و به‌ صورت کلی تأثیر مستقیم بر روی عملکرد این محصول داشته باشد؛ اما موضوع مهم‌‌ تر در رابطه‌ با این محصول این است که پایه تأثیر مستقیم بر روی طول عمر مانیتور دارد.

زمانی که شما از یک پایه استفاده می‌کنید، صرفه نظر از این که چه مدل پایه‌ ای است، در واقع محیطی ایمن برای مانیتور خود ایجاد می‌کنید. همچنین، اجازه می‌دهید که کاملاً هوا داخل مانیتور شود و این‌ گونه از گرم‌ شدن بیش از اندازه مانیتور جلوگیری خواهید کرد؛ از سویی دیگر، نیازی نیست که از انواع فن‌ های خنک‌کننده به هنگام کار با مانیتور استفاده شود.

براکت رومیزی قیمت فروش براکت رومیزی سامسونگ ال ای دیتاثیر استفاده از پایه مانیتور بر سلامت افراد

تاثیر پایه مانیتور بر افزایش عملکرد آن، شاید برایتان جالب باشد وقتی متوجه شوید که پایه مانیتور تأثیر بسیاری در سلامتی شما دارد. در این قسمت یک‌ به‌ یک به تأثیر استفاده از انواع پایه‌ های مانیتور در سلامت شما می‌پردازیم.

• پیشگیری از خستگی و خشکی چشم

موقعیت مانیتور و فاصله از چشم تعیین می‌کند که چقدر راحت می‌توانید با مانیتور کار کنید. قرار دادن مانیتور خیلی نزدیک یا خیلی دور از شما می‌تواند باعث خستگی و خشکی چشم شود؛ انواع پایه‌ های مانیتور به شما امکان می‌دهد موقعیت و زاویه مانیتور خود را برای رفاه خود تنظیم کنید.

• بهبود تمرکز و توجه

تمرکز و توجه عوامل اولیه برای یک تجربه کاری مولد هستند. زور زدن هنگام مشاهده چندین پنجره روی یک صفحه می‌تواند باعث شود هر کارمندی احساس خستگی کند و به‌ سرعت تمرکز خود را از دست بدهد؛ در این جا یک پایه چند کاره مانیتور برای بهبود وارد می‌شود. با انجام این کار، می‌توانید چندین پنجره را در چندین صفحه نمایشگر پخش کنید.

• وضعیت بدنی بهتر

وضعیت نشستن نامناسب علت اصلی خستگی در حین کار است. انواع پایه‌ های مانیتور به شما امکان می‌دهد تنظیمات لازم را روی مانیتور خود انجام دهید. می‌توانید موقعیت آن (فاصله از جایی که نشسته‌اید)، ارتفاع، شیب و چرخش آن را تغییر دهید.

تمام این تمرین‌ ها با هدف ارتقای وضعیت بدنی بهتر و افزایش راحتی که بر رفاه شما تأثیر می‌گذارد، انجام می‌شود. علاوه بر این، وضعیت بهتر بهره‌ وری نیز افزایش می‌دهد. می‌توانید به‌ راحتی با خرید پایه مانیتور ارزان توسط فروشگاه ال سی دی آرم تمامی این مزایا را برای سلامتی خود داشته باشید.

سخن پایانی

تیم تخصصی ال سی دی آرم علاوه بر تولید و فروش انواع پایه مانیتور، به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ انواع:

و..

در ایران شناخته شده است و دارای رضایتمندی بالایی در طول سالهای فعالیت خود کسب کرده است.

استفاده از پایه مانیتور می‌تواند برای شما در تمامی جوانب دارای مزایای بسیاری باشد. این محصول می‌تواند سلامتی شما را ارتقا دهد، عملکردتان را افزایش دهد، به تمرکز شما بپردازد و از سویی دیگر طول عمر مانیتور را افزایش دهد و بروز مشکلات را با نگهداری ایمنی که دارد، دور کند.

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ال سی دی ارم اقدام به خرید و یا مشاهده قیمت خرید پایه رومیزی چند مانیتور کنید.

فروش اینترنتی براکت رومیزی تلویزیون و مانیتور با بهترین کیفیت و قیمت مصرف کننده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *