براکت دیواری, تلویزیون, خرید پایه دیواری تلویزیون

جایگاه تلویزیون در طراحی دکوراسیون اداری

جایگاه تلویزیون در طراحی دکوراسیون اداری

در سال‌های اخیر حوزه‌های بصری و دیداری نظیر طراحی داخلی و دکوراسیون، دچار تغییرات فراوانی شده است که می‌توان آن‌ها را با تغییرات سبک زنگی عمده‌ی مردم در سراسر جهان و همچنین تغییرات زیادی که در نوع نگاه و تفکر مردم ایجاد شده است، به روش‌های مختلفی مرتبط ساخت.

اما شاید اگر بخواهیم به مهم‌ترین و تاثیرگذارترین علت این تغییرات گسترده و بزرگ بپردازیم، باید به این موضوع اشاره کنیم که در طول تقریبا نیم قرن اخیر، روش‌های کار کردن در محیط های اداری و تجاری دچار تغییرات بسیار بزرگ و موثری شده است که به تبع آن طراحی داخلی و دکوراسیون اداری نیز در راستای آن تغییرات به صورت پایه‌ای عوض شده‌اند.

تاریخچه اولین فضای کاری اداری در دنیا

شواهد به دست آمده از بررسی داده‌های تاریخی به وضوح نشانگر این موضوع هستند که اولین محیط کارهای اداری در روم باستان پا به عرصه‌ی وجود گذاشته‌اند که به صورت عمده برای انجام کارها و امورات رسمی که در آن زمان رواج داشته بود، ایجاد شده‌‌اند .

اما اگر بخواهیم به تاریخچه و زمان دقیق شکل‌گیری ساختمان‌های اداری که به موارد امروزی آن‌ها بیشتر شباهت دارند، اشاره کنیم باید بگوییم که در قرن هجدهم میلادی بود که ساختمان‌های اداری با اهدافی که معمولا امروزه نیز توسط اکثر عوام مردم دنبال می‌شوند، در جامعه تشکیل شدند. اولین ساختمان اداری امروزی در سال 1730 میلادی در شهر لندن کشور انگلستان و با هدف اصلی پیشرفت اهداف تجاری در تمام جهان به دستور امپراتوری وقت بریتانیا ساخته شد.

کاربرد تلویزیون در فضای کار اداری در دنیای امروزی

با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی، استفاده و کاربرد تلویزیون‌ها و صفحه‌های نمایشگر دیجیتالی در زندگی روزمره و به تبع آن فضای کاری و اداری نیز به شدت افزایش یافت و تا جایی گسترش یافت که امروزه حتی نمی‌توان دنیایی را بدون این تجهیزات پیشرفته و بروز تصور نمود.

تلویزیون‌ها و صفحه‌های نمایشگر نظیر مانیتورها در فضای کاری امروزی می‌توانند در طیف وسیعی از اهداف و کاربردها به کار گرفته شوند اما برای بهره‌بری بیشتر از هر کدام از آنها در محیط های خاص بهتر است با متخصصین این حوزه جهت خرید مناسب ترین سایز و مدل، پیش از خرید مشورت نماییم.

شاید این مقاله را نیز بپسندید: نسل جدید تلویزیون هوشمند در منازل

مورد بعدی که شاید کمتر مورد توجه افراد مختلف قرار بگیرد، طریقه و نحوه‌ی استفاده از تلویزیون‌ها در محیط های اداری و کاری است. اگر بخواهیم منظورمان را به صورت واضح تری بیان کنیم، باید بگوییم که بسیاری از افراد فکر می کنند تلویزیون به طور حتم باید بر روی میز مخصوص به آن قرار بگیرد و با تهیه میز و متعلقات مربوط به آن باعث می‌شوند بخش بزرگی از فضای در دسترس خودشان را هدر دهند و همچنین به طراحی دکوراسیون داخلی نیز لطمه وارد کنند و از زیبایی بصری محیط کاریشان کم کنند، درحالیکه می‌توانستند با یک انتخاب هوشمندانه و به عنوان مثال استفاده از براکت دیواری تلویزیون یا پایه ایستاده برای تلویزیون بازدهی بالاتری را شاهد باشند.

آخرین مورد شایعی که می‌خواهیم به آن اشاره کنیم این است که بارها در فضاهای کاری کوچک پیش آمده است که چند کارمند برروی یک میز به فعالیت می‌پردازند و به تبع آن نیازمند چند صفحه‌ی مانیتور می‌باشند و یا برای برخی کارهای خاص مانند طراحی گرافیک و تدوین فیلم، یک متخصص نیازمند چند مانیتور به صورت همزمان است. در همه این موارد، استفاده از چند صفحه نمایشگر بر روی یک میز و مدیریت موقعیت هر کدام در محدوده دلخواه می‌تواند بسیار مشکل باشد و یا حتی احتمال آسیب رسیدن به دستگاه‌ها وجود داشته باشد، دراینجا نیز می‌توان با انتخاب محصولاتی مانند پایه مانیتور دوتایی و چند تایی تا حدود زیادی انجام ادامه‌ی کار را تسهیل کرد.

گروه صنعتی ال سی دی آرم تولید کننده انواع براکت دیواری تلویزیون و پایه رومیزی مانیتور، افتخار دارد با تولید محصولات متنوع و با کیفیت، این محصولات را در کارگاه مجهز به دستگاه های صنعتی دقیق و با قیمت مناسب در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد. جهت دریافت لیست قیمت فروش محصولات LCDarm با مدیر فروش تماس حاصل فرمایید.

به اطلاع میرسانیم، این مرکز از سراسر ایران جهت فروش براکت دیواری تلویزیون، پایه دیواری مانیتور، پایه رومیزی مانیتور، استند نمایشگاهی ال سی دی، پایه سقفی ال سی دی و انواع محصولات دیگر تولید شده توسط همین کارگاه نمایندگی فعال می‌پذیرد.

نوشته های مشابه