براکت دیواری, براکت دیواری تلویزیون, پایه دیواری تلویزیون, تلویزیون

راهنمای انتخاب براکت مناسب تلویزیون

راهنمای انتخاب براکت مناسب تلویزیون

پیشتر به صورت کامل درباره ی براکت تلویزیون صحبت کرده ایم و توضیحات مربوط به آن را ارائه داده ایم. امروز در این پست می خواهیم به این موضوع بپردازیم که چطور باید براکت مناسب تلویزیون را از میان مقدار زیادی از محصولات مختلف موجود در بازار پیدا کنیم. لطفا راهنمای انتخاب براکت مناسب تلویزیون را با دقت ملاحظه کنید.

برای خرید براکت دیواری تلویزیون نیز بهتر است قبل از اقدام به خرید درباره‌ی آن تحقیق نمایید تا مناسب‌ترین مورد را بسته به نیاز خود پیدا کنید. چند مورد از مهم‌ترین مواردی که باید در خرید این نوع از محصولات به آن توجه شود را در ادامه برایتان آورده‌ایم:

توجه به استاندارد‌های ساخت براکت دیواری

تقریبا اکثر براکت دیواری‌ها و همچنین تلویزیون های موجود در بازار از استاندارد‌های طراحی شده پیروی می‌کنند و به همین دلیل نیز به خوبی روی هم منطبق می‌شوند و فرایند استفاده و نصب را آسان می‌نمایند. اما هنوز هم می‌توان نمونه‌هایی هر چند اندک مشاهده کرد که براکت ال سی دی و یا تلویزیون از استاندارد‌های رایج پیروی نمی‌کند. به همین دلیل امکان نصب و بکارگیری آن فراهم نیست. بهتر است قبل از خرید مدل و برند تلویزیون سامسونگ، سونی، الجی، پاناسونیک یا تلویزیون تی سی ال، آن را با براکت دیواری مورد نظر بررسی و تطبیق دهید.

حداکثر توان مدل براکت دیواری

یکی دیگر از مواردی که باید بسیار به آن توجه شود، حداکثر میزان نیرویی است که براکت دیواری می تواند تحمل کند. بی‌توجهی به این مورد می‌تواند عواقب بسیار بدی مانند سقوط تلویزیون و آسیب‌های بسیار جدی به آن را در پی داشته باشد. مدل تلویزیون شما نیز می‌تواند در این موضوع موثر باشد. معمولا تلویزیون‌های بزرگتر و قدیمی‌تر وزن بیشتری دارند، پس بهتر است قبل از خرید در اینباره با فروشنده مشورت کنید.

بررسی مقاومت محل نصب براکت تلویزیون

این مورد بیشتر از آنکه به محصول براکت دیواری بستگی داشته باشد، به محیط در دسترس شما وابسته است. ممکن است دیواری که قصد نصب براکت تلویزیون روی آن را دارید، مقاومت کافی نداشته باشد. بهتر است قبل از خرید براکت دیواری و اقدام به نسبت، این موضوع را بررسی کنید و در صورت نیاز مشکلات احتمالی را شناسایی و آنها را تا حد امکان رفع نمایید.

راهنمای انتخاب براکت مناسب تلویزیون

خرید بر اساس نوع کاربری مورد نیاز شما

انواع مختلفی از براکت‌های مخصوص نصب تلویزیون در بازار موجود است که انتخاب هر یک از آنها به کاربری مد نظر شما وابسته است. شاید اگر کمی بیشتر درباره‌ی انواع براکت دیواری تلویزیون اطلاعات داشته باشید، بتوانید بهتر در اینباره تصمیم گیری کنید. در ادامه به بررسی چند نمونه پایه دیواری تلویزیون و کاربرد آنها پرداخته ایم، همچنین برای مشاهده موارد بیشتر می توانید به صفحه وبلاگ ال سی دی آرم مراجعه کنید.

براکت سقفی تلویزیون: این نوع از پایه سقفی را می‌توان فقط بر روی سقف نصب کرد و در اکثر موارد امکان چرخش به اطراف را برای مصرف کننده فراهم می کند. البته این محصول در منازل مسکونی زیاد محبوب نیست و عمده مصرف آن در مراکز تجاری، رستوران‌ها، درمانگاه، بیمارستان، فروشگاه و محل هایی است که دیوار مناسبی برای اتصال و نصب براکت وجود ندارد.

براکت ثابت تلویزیون: یک نمونه به نسبت ساده‌تر از سایرین است که توانایی تغییر موقعیت را ندارد. معمولا در محیط های مسکونی و یا اداری که نیازی به تغییر موقعیت تلویزیون وجود ندارد استفاده می‌شود.

براکت متحرک تلویزیون: این نمونه از براکت تلویزیون که بر روی دیوار نصب می شود، توانایی تغییر زاویه را دارد که می‌تواند میدان دید بیشتری را و بسته به نیاز مصرف کننده ارائه کند. براکت دیواری متحرک یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها به ویژه در مصارف خانگی است.

پایه ایستاده تلویزیون: این نوع پایه تلویزیونی، بیشتر مناسب محیط‌های کاری مانند نمایشگاه‌ها، سمینارها و غرفه‌های فروش است که نیاز به جابجایی تلویزیون به صورت دائمی و با دامنه‌ی جابجایی زیاد احساس می‌شود. با آنکه معمولا ارتفاع این مدل کم است، درصورت استفاده از این مدل شما دیگر نیازی به دیوار و یا سقف مناسب برای نصب تلویزیون نخواهید داشت.

شرکت ال سی دی آرم با برند LCDArm، به عنوان کارگاه تولید براکت، همواره تلاش نموده است تا متنوع ترین و کاربردی ترین محصولات را عرضه نماید و هم اکنون به عنوان تخصصی ترین مرکز در زمینه فروش عمده براکت و فروش جزئی، آمادگی ارائه خدمات می باشد. از شما عزیزان دعوت می‌کنیم جهت اطلاع از قیمت فروش براکت دیواری تلویزیون، پایه مانیتور و پایه سقفی انواع تلویزیون، با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه