آموزش نصب پایه رومیزی مانیتور, پایه رومیزی مانیتور, پایه مانیتور دوتایی

آموزش نصب پایه رومیزی مدل LD-410BD

آموزش نصب پایه رومیزی مدل LD-410BD روش نصب نگهدارنده مانیتور کامپیوتر روی میز

جهت نصب پایه رومیزی مدل LD-410BD در ابتدا باید چند نکته را در نظر داشته باشید. میزی را که برای نصب پایه رومیزی مانیتور انتخاب کرده اید، باید استقامت کافی برای تحمل وزن پایه و مانیتور، بدون آسیب زدن به لبه میز را داشته باشد. این محصول دارای قطعات ریز میباشد، باید دور از دسترس کودکان قرار گیرد. قبل از نصب، راهنمای نحوه نصب پایه مانیتور رومیزی را به دقت مطالعه نمایید و در صورت نیاز با یک نصاب متخصص تماس بگیرید.

راهنمای نصب پایه رومیزی مانیتور

در ابتدا مانند تصویر با توجه به ضخامت لبه میز، قطعه نبشی کوچک را با استفاده از آچار آلن به مقدار دلخواه افزایش یا کاهش دهید. سپس پایه رومیزی مانیتور را روی میز گذاشته و در جای خود نگه دارید و با چرخاندن پیچ فلکه پایه بازویی مانیتور را روی میز محکم نمایید.

آموزش نصب پایه رومیزی مدل LD-410BD نصب مانیتور کامپیوتر روی میز تولیدی پایه رومیزی نگهدارنده ال سی دی ال ای دی

در بسته بندی محصول، دو بازو به همراه بوش های ساده و دو پلیت آنها به همراه چپقی ها به یکدیگر مونتاژ شده اند و یک جفت از هر دو مجموعه در بسته بندی محصول قرار دارد. برای مونتاژ این مجموعه مطابق شکل عمل نمایید.

برای سهولت در قرارگیری هر دو مجموعه داخل بوش های ساده، پیچ های آلن را به اندازه کافی باز کنید و بعد از قرارگیری صحیح هر دو مجموعه، مجددا پیچ ها را محکم نمایید.

روش نصب پایه رومیزی مانیتور

در این مرحله برای نصب مانیتور ال سی دی یا ال ای دی، با توجه به سایز سوراخ پشت مانیتور، چهار عدد پیچ و واشر مناسب از پک ملزومات محصول انتخاب نموده، دو عدد از پیچها را همراه واشر مناسب به دو سوراخ بالایی مانیتور، تا چند رزوه ببندید. حالا مانیتور ( سامسونگ ، سونی ، ال جی ) را برداشته و پیچ های بسته شده به آنرا برروی قلاب های پلیت فلزی قرار دهید. سپس دو پیچ پایینی را با واشر مناسب بسته و هر چهار پیچ را محکم کنید تا مانیتور به درستی در جای خود قرار گیرد.

شاید این مقاله را نیز بپسندید: نقش تلویزیون در دکوراسیون منزل

پایه رومیزی مانیتور دوتایی

پایه رومیزی مانیتور دوتایی مدل LD-410BD با رعایت استاندارد VESA wall mount تولید شده است و از ابعاد 75×75 mm و 100×100 mm پشتیبانی میکند. به بیان دیگر این ابعاد فاصله بین مرکز دو سوراخ را در پشت مانیتور برای نصب پایه رومیزی مانیتور مشخص میکند. برای نصب مانیتور بعدی بر روی پلیت آهنی به همین شکل عمل کنید. کابل ها را از داکت پلاستیکی نصب شده در زیر بازو عبور دهید.

در این تصاویر شما میتوانید محل قرارگیری مانیتور ها را روی پایه بازویی مانیتور رومیزی مشاهده نمایید.

آموزش نصب پایه رومیزی مدل LD-410BD پایه رومیزی نصب مانیتور نگهدارنده کامپیوتر خرید پایه اتصال مانیتور ال سی دی
آموزش نصب پایه رومیزی مدل LD-410BD روش اتصال ال سی دی روی میز فروش پایه نگهدارنده مانیتور سازنده پایه رومیزی بازویی هیدرولیکی
آموزش نصب پایه رومیزی مدل LD-410BD نحوه نصب پایه رومیزی تلویزیون سامسونگ سونی ال جی

نوشته های مشابه