آموزش نصب براکت سقفی تلویزیون, پایه سقفی تلویزیون

خرید اینترنتی پایه سقفی تلویزیون

bracket saghfi خرید اینترنتی پایه سقفی تلویزیون فروش براکت سقفی تی وی

پایه سقفی تلویزیون به دلیل قابلیت نصب در فضاهای کوچک و جلوگیری از کاهش فضای در دسترس در بسیاری از فضا ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. همچنین نصب تلویزیون با کمک پایه سقفی باعث افزایش زاویه دید و راحتی برای کاربران می‌ شود که در برخی از محیط‌ ها نظیر فروشگاه‌ ها و مراکز خرید بسیار حائز اهمیت است.
پایه سقفی تلویزیون به دلیل ساختار سبک و مقاومت در برابر شرایط محیطی نظیر رطوبت و گرد و غبار در فضاهایی با شرایط سخت نیز استفاده می‌ شود و می‌ توان از آن برای تنظیم ارتفاع تلویزیون در هر محیطی استفاده کرد.

انتخاب یک پایه مناسب مستلزم شناخت کامل کاربرد های این محصول و انواع مختلف آن است. با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی را در زمینه کاربرد پایه سقفی تلویزیون به شما ارائه کنیم.

انواع پایه سقفی تلویزیون بر اساس نوع عملکرد و کارایی

انواع پایه سقفی تلویزیون را بر اساس نوع عملکرد و کارایی دسته‌ بندی می‌ کنند. برای انتخاب پایه سقفی مناسب باید نوع سقف، ارتفاع سقف، وزن تلویزیون و همچنین بودجه مورد نظر برای خرید پایه سقفی تلویزیون را در نظر بگیرید. به طور کلی، می‌ توان این پایه‌ ها را به چند دسته مختلف تقسیم کرد که شامل موارد زیر هستند:

  • پایه سقفی بالابر: این مدل پایه ساده‌ ترین و کاربردی‌ ترین پایه جهت نصب تلویزیون سقفی است. با استفاده از بازوی متحرک پایه بالابر، تلویزیون می‌ تواند در جهت بالا و پایین حرکت کند. این پایه به راحتی در سقف نصب می‌ شود و بهترین انتخاب برای خانه‌ هایی با سقف کوتاه است.

 

  • پایه سقفی تلسکوپی: کاربرد پایه سقفی تلویزیون تلسکوپی به این صورت است که قابلیت تغییر حالت تلویزیون با سرعت بالا را فراهم می‌ کند همچنین با استفاده از بازو ها و میله‌ های منعطف این پایه می‌ توان ارتفاع، زاویه دید و چرخش تلویزیون را تنظیم کرد. این محصول به دلیل امکان انعطاف بالا برای سقف‌ های محکم و بادوام مناسب است.

 

  • پایه سقفی برقی یا کنترلی: این مدل جدید ترین و گران‌ قیمت‌ ترین پایه سقفی تلویزیون است که در آن تغییر حالت به صورت کنترل از راه دور و با زدن دکمه‌ های مرتبط صورت می‌ گیرد و میله‌‌ های پایه تغییر می‌ کنند. از این رو، نصب این محصول نیازمند نصاب متخصص است.

مدل های مختلف پایه سقفی با توجه به شیب

خرید اینترنتی پایه سقفی تلویزیون؛ پایه‌ های سقفی بر اساس نوع شیب و نحوه ایستادن تلویزیون نیز به انواع مختلفی تقسیم می‌ شوند. خریداران باید توجه داشته باشند که هر یک از این مدل‌ ها دارای طراحی منحصر به فرد هستند و روند نصب آن‌ ها نیز متفاوت است. این مدل‌ ها عبارت‌ اند از:

  1. براکت ثابت: این نوع براکت ثابت فاقد قابلیت تغییر زاویه و حالت تلویزیون است. در نصب این پایه باید به جزئیات دقت شود؛ چرا که امکان تغییر زاویه و حالت پایه وجود ندارد. این مدل بهترین گزینه برای کاربرانی است که قصد ندارند پس از نصب، حالت تلویزیون خود را در بازه‌ های زمانی مختلف تغییر دهند.
  2. براکت شیب دار: این نوع پایه سقفی علاوه بر قابلیت تغییر ارتفاع دارای شیب مناسبی است که زاویه دید را افزایش می‌ دهد و امکان تغییر حالت تلویزیون در راستای عمودی را فراهم می‌ کند. این پایه سقفی در ادارات و مکان‌ های عمومی اهمیت بالایی دارد.
  3. براکت سقفی تلویزیون گردان: این نوع پایه سقفی متغیر ترین پایه‌ ای است که با قابلیت تغییر محل تلویزیون به‌ صورت افقی و عمودی، امکان تماشای تلویزیون از هر نقطه‌ ای را فراهم می‌ کند. این پایه سقفی را می‌ توان به ‌صورت ۱۸۰ درجه چرخاند یا بالا و پایین کرد.

paye saghfi قیمت پایه سقفی برقی تلویزیون مرکز فروش پایه سقفی در تهران السی دی آرمخرید اینترنتی براکت سقفی تلویزیون

در دنیای امروز با پیشرفت فناوری و گسترش تجارت الکترونیک خرید اینترنتی براکت سقفی تلویزیون با هر اندازه و قیمتی امکان‌ پذیر است. این روش خرید حاوی مزایای فراوانی است که آن را در مقابل خرید حضوری به یک گزینه عالی تبدیل می‌ کند.
با خرید اینترنتی براکت سقفی تلویزیون می‌ توان از انواع مختلف براکت‌ های سقفی با توجه به نیاز خود استفاده کرد. علاوه بر این، وب سایت ما با ارائه بهترین محصولات و خدمات پس از فروش به مشتریان، رضایت کامل آن‌ ها را کسب کرده است.
مزایای خرید اینترنتی پایه سقفی تلویزیون شامل صرفه‌ جویی در زمان، عدم نیاز به حضور در فروشگاه و ارائه اطلاعات کامل در مورد محصول است. علاوه بر این، خرید اینترنتی از وب سایت ما با ارائه گزینه‌ های پرداخت امن و راحت، برای مشتریان سخت‌ گیر گزینه‌ ای عالی به شمار می‌ آيد.

راهنمای نصب پایه سقفی تی وی

نصب پایه سقفی تلویزیون می‌ تواند یک کار ساده و آسان باشد، اما باید برخی نکات را در نظر گرفت. با رعایت این نکات می‌ توانید براکت تلویزیون را با موفقیت نصب کنید و به صورت ایمن و راحت از تماشای تلویزیون لذت ببرید. در ادامه به نحوه نصب پایه سقفی اشاره خواهیم کرد:

  •  قبل از هر کاری باید مطمئن شوید که سقف مورد نظرتان برای نصب پایه مناسب است.
  • برای نصب پایه باید تمامی قطعات مورد نیاز را خریداری کنید. این قطعات شامل پایه، پیچ و مهره‌ های لازم برای نصب است.
  • برای نصب پایه باید محلی را روی سقف مشخص کنید که می‌ خواهید پایه در آن‌ قرار بگیرد. برای این کار می‌ توانید این نقطه را با یک ماژیک علامت‌ گذاری کرده و با کمک دریل محل مورد نظر را سوراخ کنید.
  • سپس به کمک پیچ گوشتی پایه را به سقف متصل کنید؛ ابتدا پیچ و مهره‌ های لازم را در پایه قرار دهید و سپس سایر تجهیزات را به آن متصل کنید.
  • بعد از نصب پایه، تلویزیون را به پایه متصل کنید.
  • در نهایت، تنظیمات نهایی نصب پایه سقفی تلویزیون انجام دهید. این امر شامل تنظیم زاویه دید تلویزیون و تنظیم ارتفاع آن نسبت به سقف است.

paye saghfy آموزش نصب پایه سقفی تلویزیون فروشگاه LCDarmسخن پایانی

نصب تلویزیون به صورت سقفی یکی از مهم‌ ترین مواردی است که در سال‌ های اخیر شاهد آن بوده‌ ایم. امروزه امکان نصب تلویزیون با کمک انواع پایه‌ های سقفی فراهم شده است. ساختار مقاوم و طراحی خاص این محصولات را می‌ توان مهم‌ ترین خصوصیات آن‌ ها دانست.
خرید اینترنتی پایه سقفی تلویزیون، در مدل‌ های مختلفی به فروش می‌ رسد که هر یک از آن‌ ها دارای خصوصیات و مزایای خاص خود هستند. به طور کلی، توصیه می‌ شود جهت خرید این پایه‌ ها از فروشگاه‌ های معتبر اینترنتی استفاده کنید. در صورتی که نیازمند کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با این پایه‌ ها هستید، تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

همانطور که میدانید علاوه بر پایه سقفی تلویزیون، براکت های دیگری نیز در بازار وجود دارد که میتوان به کمک آنها نمایشگر خود را به دیوار مورد نظر نصب و راه اندازی کرد و فضای بیشتری برای محیط خود ایجاد کرد مانند براکت دیواری تلویزیون که یکی از پر فروش ترین براکت تلویزیون موجود در بازار است که هم در منزل هم در محیط های کوچیک مانند مطب، هتل و.. بسیار قابل استفاده و کاربردی نیز میباشد و این پایه دیواری تلویزیون به دلیل اینکه به دیوار نصب میشود و دیگر نیازی به میز تلویزیون نیس امروزه در خانه ها بسیار دیده میشود.

از دیگر براکت یا پایه های مورد استفاده امروزه کاربران میتوان به پایه ایستاده تلویزیون اشاره کرد که بیشتر در مکان های اداری مشاهده می شود که این براکت ایستاده دارای پایه بلند و چرخ هایی در زیر آن می باشد که بعد از نصب تلویزیون به پایه ایستاده می توانید برای تغییر دکور خود به راحتی تلویزیون و براکت را حرکت دهید که به دلیل چرخ هایی که در زیر آن ایجاد شده است این کار به سهولت قابل انجام است.

براکت رومیزی تلویزیون از دیگر براکت هایی است که قابل استفاده هم در منزل و هم بیرون از خانه است که اگر شما خواستید از میز تلویزیون هم استفاده کنید و تلویزیون شما پایه نداشته باشد میتوانید پایه رومیزی تلویزیون برند ال سی دی آرم را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و به راحتی نمایشگر خود را به براکت رومیزی اتصال داده و براکت را روی میز تلویزیون خود قرار دهید و لذت ببرید.

شاید به فکر این باشید که برای مانیتور خود پایه تهیه کنید تا بتوانید راحت تر ساعت های طولانی با مانیتور خود کار کنید که باید بگویم شرکت LCDarm به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ پایه رومیزی مانتیور و پایه دیواری مانیتور و پایه رومیزی چند مانیتوره در ایران میباشد که به راحتی قابل نصب و اجرا میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *