آموزش نصب براکت سقفی تلویزیون, پایه سقفی تلویزیون, پایه سقفی ویدئو پروژکتور

معرفی انواع پایه سقفی تلویزیون

TV ceiling mount_LCDarm_2 راهنمای نصب پایه سقفی تلویزیون

معرفی انواع پایه سقفی تلویزیون

پایه سقفی تلویزیون یا TV Ceiling mount یک محصول پرطرفدار و بی‌ نظیر برای کاربرانی است که قصد دارند تلویزیون خود را در یک فضای نسبتاً کوچک نصب کنند. این پایه‌ ها، به راحتی در دسترس شما هستند و می‌ توانید با توجه به نوع تلویزیون و همچنین محیط مدنظرتان یکی از آنها را خریداری کنید.
از مهم‌ترین نمونه‌ های پایۀ سقفی تلویزیون، باید به مواردی همچون پایه‌ های سقفی از نوع تاشو، پایه‌ های سقفی از نوع کشویی و پایه‌ های سقفی قابل تنظیم اشاره کنیم.

هر یک از این موارد دارای مکانیزم‌ ها و طراحی‌ های مشخص خود هستند. با ما همراه شوید تا آن‌ ها را مورد بررسی قرار دهیم و در ادامه به پایه‌ های سقفی ویدیو پروژکتور نیز اشاره کنیم.

TV ceiling mount_LCDarm_3 قیمت و خرید انواع پایه سقفی تلویزیون با بهترین کیفیت در ال سی دی آرمپایه سقفی تلویزیون به شکل تاشو

اولین مورد از انواع پایه سقفی تلویزیون که باید به آن اشاره کنیم،‌ پایه سقفی تاشو است. این نوع پایه‌ ها بسیار پیشرفته هستند و از یک ریموت کنترل اختصاصی بهره می‌ برند.

شما می‌ توانید با کمک این ریموت کنترل، طول پایۀ مدنظر را کاهش یا افزایش دهید. استفاده از این ریموت کنترل چندان پیچیده نیست و همۀ کاربران تنها با یک بار استفاده، همۀ قابلیت‌ های آن را فرا مي‌ گیرند.
پایه‌ های سقفی به شکل تاشو را می‌ توان در محیط‌ های گوناگونی به کار گرفت. به عنوان نمونه، امروزه از این پایه‌ ها در بیمارستان‌ ها، فرودگاه‌ ها و فروشگاه‌ ها استفاده می‌ شود.

نکته جالب توجه در مورد آ‌ن‌ ها، این است که به محض عدم نیاز به روشن بودن تلویزیون، تنها کافی است دکمۀ ریموت کنترل را فشار دهید تا پایۀ سقفی تا شده و از حالت کاری (active) خارج شود.

پایه سقفی تلویزیون به شکل کشویی

دومین مدل از انواع پایه سقفی تلویزیون، پایه‌ سقفی کشویی است. ساختار این نوع پایه‌ ها را با توجه به نامشان می‌ توان تشخیص داد. پایه‌ های کشویی، دارای براکت اختصاصی خود هستند که معمولاً در بخش پایینی آن‌ ها قرار می‌ گیرد.

معرفی انواع پایه سقفی تلویزیون، این نوع پایه‌ ها را می‌ توان در زمان عدم نیاز به شکل کشویی به عقب راند تا فضای محیط، حتی کمتر از قبل اشغال شود.
پایه‌ های کشویی که امروزه در بازار به فروش می‌ رسند، بهترین انتخاب برای محیط‌ هایی هستند که فاصله کف اتاق از سقف آن بیش از سه متر است. برخی از این پایه‌ ها دارای ریموت نیستند، اما می‌ توان مدل با ریموت آن‌ ها را نیز تهیه کرد که همانند پایه‌ های تاشو کار می‌ کنند.

پایه‌ های کشویی دو زائده مجزا در درون میلۀ فلزی خود دارند که با کمک آن‌ ها می‌ توانید تلویزیون را تراز کنید.

پایه سقفی تلویزیون قابل تنظیم

مدل دیگری از پایه سقفی تلویزیون که باید به آن اشاره کنیم، پایه سقفی قابل تنظیم یا adjustable است. نام این پایه‌ ها، با توجه به امکان تنظیم آن‌ ها در زوایا و جهات مختلف انتخاب شده است.

پایه‌ های سقفی قابل تنظیم قابلیت قرارگیری در زوایایی همچون بیست و پنج درجه و سی درجه را دارند. حتی در حالت سی درجه نیز فشاری به تلویزیون وارد نمي‌ شود و می‌ توان با اطمینان خاطر از این پایه‌ ها استفاده کرد. پایه‌ سقفی قابل تنظیم، همانند مدل‌ های کشویی و تاشو یک براکت دارند که تلویزیون عملاً بر روی آن قرار می‌ گیرد.

معرفی انواع پایه سقفی تلویزیون؛ در زمان نصب این پایه‌ ها لازم است کمی دقت به خرج دهید تا بتوانید تلویزیون را دقیقاً در زاویه‌ ای تنظیم کنید که تصویر آن به بهترین شکل ممکن قابل دریافت باشد. به عنوان نمونه نباید زاویه به گونه‌ ای باشد که نور لامپ‌ یا نور ورودی از پنجره به صورت مستقیم به صفحۀ تلویزیون بخورد.

پایه سقفی مخصوص ویدئو پروژکتور

یکی از محصولاتی که شباهت زیادی به پایه سقفی تلویزیون دارد، پایۀ سقفی مختص ویدیو پروژکتور است. این محصولات نیز دارای طراحی مشابهی هستند، اما معمولاً به جای براکت تلویزیون، یک بخش مسطح جهت قرار گرفتن ویدیو پروژکتور در آن‌ ها تعبیه می‌ شود. طبیعتاً برای کاربرانی که از تلویزیون استفاده نمی‌ کنند و به ویدئو پروژکتور نیاز دارند. این پایه‌ ها، بهترین انتخاب خواهند بود.
در زمان خرید پایه سقفی، باید به وزن پروژکتور و همچنین ابعاد آن توجه داشته باشید. عدم توجه به این نکات منجر به خرید پایه‌‌ ای می‌ شود که با پروژکتور شما هم‌ خوانی ندارد و حتی امکان افتادن آن نیز وجود خواهد داشت. برخی از این پایه‌ ها دارای بخشی برای مدیریت کابل (cable management) هستند تا کابل‌ های متصل به ویدیو پروژکتور شما از دید مخفی بمانند.

Video projector ceiling mount_LCDarm راهنمای نصب پایه سقفی ویدئو پروژکتورمعایب و مزایا پایه سقفی ویدئو پروژکتور

پایه سقفی ویدئو پروژکتور نیز همانند پایه‌ های سقفی تلویزیون دارای مزایای متعددی است. مهم‌ ترین مزیتی که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، کاهش میزان اشغال فضا محسوب می‌ شود. با کمک این پایه‌ها دیگر لازم نیست یک میز را به محلی جهت قرار دادن پروژکتور خود اختصاص دهید. پایه‌ های سقفی، مکان مناسبی را برای نگه داشتن پروژکتور فراهم می‌ کنند و مانند پایه سقفی تلویزیون باید با دقت نصب شوند.
مزیت دیگری که در رابطه با این پایه‌ ها باید به آن اشاره کنیم، قیمت پایینشان است. امروزه همۀ کاربران می‌ توانند حتی با کم‌ترین هزینۀ ممکن، چنین محصولاتی را خریداری کنند و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

پایه‌ سقفی مکانی مناسب جهت قرار گرفتن پروژکتور شما هستند و آن را از آسیب‌ های فیزیکی احتمالی دور نگه می‌ دارند.
نمی‌ توان عیب خاصی را برای این پایه‌ ها بیان کرد، اما شاید متصل کردن کابل‌ های پروژکتور پس از قرار دادن آن بر روی این پایه‌ های سقفی برای برخی از کاربران دشوار باشد.

اگر در این زمینه تجربه کافی ندارید، توصیه می‌ کنیم که از کارشناسان مجرب کمک بگیرید تا پایه‌، پروژکتور و کابل‌ ها را برای شما نصب کنند. این موضوع در مورد پایه سقفی تلویزیون نیز صحت دارد و می‌ توانید برای نصب چنین محصولی نیز از کارشناسان معتبر کمک بگیرید.

سخن پایانی

اگر قصد دارید تلویزیون خود را در فضایی محدود نصب کنید، بهترین گزینۀ ممکن برای شما، پایه‌ های سقفی هستند. این پایه‌ ها به دلیل طراحی منحصربه‌ فرد خود می‌ توانند تلویزیون‌ هایی را در اندازه‌ های مختلف به راحتی نگه دارند.

پایه‌ های سقفی دارای مدل‌ های گوناگونی همچون کشویی، قابل تنظیم و تاشو هستند.
امروزه علاوه بر پایه سقفی تلویزیون امکان خرید پایۀ سقفی پروژکتور نیز وجود دارد. شما می‌ توانید این پایه‌ ها را با قیمت بسیار مناسبی از ما خریداری کنید.

اگر به دنبال بهترین و مستحکم‌ ترین پایه‌ های سقفی برای پروژکتور و تلویزیون خود هستید، حتماً با کارشناسان lcdarm در تماس باشید تا شما عزیزان را یاری کنند.

ال سی دی آرم تولید کننده انواع پایه دیواری تلویزیون، پایه ایستاده تلویزیون، پایه رومیزی تلویزیون؛ پایه رومیزی مانیتور، پایه دیواری مانیتور با بهترین کیفیت می باشد و شما عزیزان با توجه به مدل و نیاز خود از تمام نمایندگی ها براکت موردنیاز را خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *