پایه دیواری مانیتور

سیر تا پیاز پایه دیواری مانیتور

Monitor wall mount_LCDarmفروش اینترنتی انواع پایه دیواری مانیتور

سیر تا پیاز پایه دیواری مانیتور؛ امروزه ابزار های مختلفی وجود دارند که به ما کمک می‌ کنند در طول فعالیت خود حین کار با سیستم‌ های رایانه‌ ای از ایجاد آسیب‌ های گوناگون به بدنمان جلوگیری کنیم.

پایه دیواری مانیتور یکی از مهم‌ ترین ابزار های موجود در این رده به شمار می‌ آيد که با کاربرد های خاص خود به یک محصول بی‌ نظیر تبدیل شده است.

پایه‌ های مخصوص مانیتور در سال‌ های اخیر به شکل چشمگیری مورد توجه کاربران قرار گرفته‌ اند. دلیل اصلی این موضوع را می‌ توان امکان نصب راحت و همچنین تنوع ساختاری آنها دانست.

پایه‌ های دیواری نسبت به پایه‌ های رومیزی از استقامت بالاتری برخوردار هستند. پیش از خریداری هر نوع پایه دیواری لازم است اطلاعات خود را در رابطه‌ با این محصولات شگفت‌ انگیز افزایش دهید؛ بنابراین اگر در این‌ رابطه با کنجکاوی خاصی روبه‌رو هستید و می‌ خواهید با پایه‌ های مدنظر بیشتر آشنا شوید، توصیه می‌ کنیم در ادامه متن ما را همراه کنید.

Monitor wall mountقیمت و خرید پایه دیواری مانیتور در فروشگاه ال سی دی آرم

انواع پایه های دیواری مانیتور

نخستین موردی که در مورد معرفی پایه دیواری مانیتور باید به آن اشاره کنیم، انواع مختلف این محصولات است. به‌ طور کلی امروزه دو نوع مختلف از پایه‌ های دیواری مانیتور در بازار به فروش می‌ رسند که عبارت‌اند از: مدل ساده یا همان ثابت و مدل متحرک یا منعطف.

با توجه‌ به نام این محصولات خیلی راحت می‌ توانید با ساختار کلی آنها آشنایی پیدا کنید. مدل ثابت دقیقاً همانند پایه‌ های دیواری ساده مخصوص تلویزیون عمل می‌ کند.

این نوع پایه خاص به شما اجازه می‌ دهد زاویه عمودی قرارگیری مانیتور را به شکل کامل کنترل کنید؛ البته باید به یاد داشته باشید زاویه مذکور تنها یک حد خاص دارد (معمولاً سی درجه) و به‌ طور کلی نمی‌ توان از آن فراتر رفت؛ این در حالی است که پایه دیواری مانیتور منعطف چنین محدودیت‌ های خاصی را ندارد.

این پایه‌ ها دارای براکت‌ های خاصی هستند که به کمک آنها می‌ توانید مانیتور را چه در جهت افقی و چه در جهت عمودی تنظیم کنید.
حتی در برخی از مدلها شاهد براکت‌ های چرخشی خاصی هستیم که به ما اجازه می‌ دهند در یک لحظه مانیتور مدنظر خود را از حالت افقی به حالت عمودی در بیاوریم.

این ویژگی بی‌ نظیر به‌ خصوص در زمان‌ هایی که با محتوای عمودی کار می‌ کنید (مثل تصاویر پرتره) کاربرد خاص خود را نشان می‌ دهد؛ بنابراین به‌ طور کلی دو مورد مختلف از این محصولات را می‌‌ توانید تهیه کنید.

Monitor wall mount_LCDarmفروش اینترنتی انواع پایه دیواری مانیتور

بررسی کاربرد های پایه مانیتور برای دیوار

سیر تا پیاز پایه دیواری مانیتور؛ اولین و مهم‌ ترین کاربرد پایه دیواری مانیتور که می‌ توان به آن اشاره کرد، تغییر زاویه و محل قرارگیری مانیتور است. اکثر مانیتور هایی که ما از آنها بهره می‌ بریم دارای پایه‌ هایی با ارتفاع بالا نیستند.

این امر منجر به آن می‌ شود زاویه دید ما با زاویه قرارگیری مانیتور یکسان نباشد و مجبور باشیم برای مشاهده محتوای موجود روی مانیتور، گردن و بدن خود را در وضعیت نامناسبی قرار دهیم. چنین موضوعی مهمی به‌ مرور زمان منجر به ایجاد مشکلات بسیار زیادی در بخش گردن می‌ شود.

به‌ منظور رفع مشکل مذکور باید به سراغ استفاده از پایه‌ های دیواری مانیتور برویم. این پایه‌ ها به‌ سادگی و تنها با استفاده از چند پیچ‌ و مهره روی دیوار نصب می‌ شود و سپس با بهره‌ گیری از براکت موجود روی آنها می‌ توان مانیتور را در زوایای مدنظر تنظیم کرد.

پایه‌ های دیواری حتی از نظر عدم اشغال فضا نیز کاربرد های خاص خود را دارند. بهره‌گیری از این پایه‌ ها به شما کمک می‌ کند فضای کمتری را روی میز کار خود اشغال کنید.

چنین موضوع مهمی برای کسانی که در آپارتمان‌ هایی با متراژ کم زندگی می‌ کنند، اهمیت فراوانی دارد.
این پایه‌ ها با بهره‌ گیری از فلز های درجه یک ساخته می‌ شوند و به همین دلیل می‌ توانید خیال راحتی از بابت عمر مفید بالای آنها داشته باشید؛ بنابراین‌ با توجه‌ به موارد گفته شده می‌ توان بیان کرد پایه دیواری مانیتور دارای کاربرد هایی همچون جلوگیری از خستگی بدن و همچنین جلوگیری از اشغال نامناسب فضای محیط است.

Monitor wall mount_LCDarm_2 خرید و قیمت پایه دیواری چند مانیتورهمقایسه قیمت

قیمت پایه دیواری مانیتور از نوع منعطف به دلیل ساختار پیچیده‌ تر به طور معمول بیشتر از پایه‌ های دیواری از نوع ساده است. البته نباید فراموش کنید با انتخاب این پایه‌ ها امکانات بیشتری در زمینه تعویض زوایای قرارگیری مانیتور در اختیار شما قرار می‌‌ گیرد که یک ویژگی کاملاً مناسب است.

سیر تا پیاز پایه دیواری مانیتور؛ در واقع قیمت بیشتر پایه‌ های منعطف را می‌ توان با توجه کردن به همین نکته ساده قابل‌ قبول دانست. علاوه بر نوع، موارد دیگری همچون اندازه کلی پایه دیواری نیز قاعدتاً روی قیمت نهایی آنها اثر می‌ گذارند.
به‌ عنوان‌ مثال پایه‌ هایی که به‌ صورت خاص برای نصب مانیتور هایی با اندازه بزرگ طراحی شده‌ اند، قیمت بالاتری دارند. چنین موضوعی را می‌ توان به بهره‌گیری از مواد اولیه بیشتر جهت تولید آن‌ ها ارتباط داد.

یک راهکار بی‌ نظیر به‌ منظور کاهش هزینه‌ های کلی خریداری انواع پایه‌ های دیواری مانیتور، مراجعه به فروشگاه‌ های خاصی است که محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار کاربرانشان قرار می‌ دهند.

فروشگاه‌های معتبر تخفیف‌ های خاصی را در این زمینه در نظر می‌ گیرند تا کاربران بتوانند با فراغ‌ بال بیشتری نسبت به خریداری محصول مدنظر خود اقدام کنند.

Monitor wall mount_LCDarm_3 بهترین مدل پایه دیواری چند مانیتوره استند نگهداری مانیتور فروشگاه LCDarmتعمیر پایه مانیتور دیواری

برخی از کاربران در مورد پایه دیواری مانیتور پرسش‌ های خاصی را مطرح می‌ کنند که یکی از آن‌ ها درباره تعمیر است. به‌ طور کلی می‌ توان بیان کرد تعمیر کردن پایه‌ ها امکان‌ پذیر است.

این ویژگی بی‌ نظیر یکی دیگر از مهم‌ ترین مزایای مربوط به پایه دیواری مخصوص مانیتور به شمار می‌ آيد که برای کاربران بسیاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

در صورت استفاده صحیح و عدم فشار بیش از اندازه به پایه با مشکل خاصی در رابطه‌ با این محصولات روبه‌رو نخواهید شد.

سخن پایانی

سیر تا پیاز پایه دیواری مانیتور؛ اگر چه امروزه امکان خریداری پایه‌ های مختلفی برای مانیتورها وجود دارد، اما اکثر کاربران به سراغ تهیه پایه‌ های دیواری می‌ روند. این پایه‌ ها به‌ صورت مستقیم روی دیوار محل مدنظر نصب می‌ شوند و می‌ توانند به‌ خوبی جهت کنترل زوایای حرکتی مانیتور به شما کمک کنند.

از جمله اصلی‌ ترین انواع مختلف پایه دیواری مانیتور می‌ توانیم به مدل‌ های ثابت و منعطف اشاره کنیم. هر یک از این موارد به نحوی دارای مزایا و کاربرد های مختص به خود هستند.

توصیه اصلی در زمان خریداری این محصولات، مراجعه به فروشگاه‌ های خاصی است که پایه‌ های مربوطه را با قیمت مناسب و به شکل کاملاً استاندارد در اختیار شما قرار می‌ دهند.

فروشگاه ال سی دی آرم اولین و بزرگترین تولید کننده انواع براکت تلویزیون و براکت مانیتور در ایران میباشد که بصورت مستقیم میتوانید خریداری کنید.

ازجمله براکت تلویزیون های تولید شده LCDarm: براکت دیواری تلویزیون ثابت؛ براکت دیواری تلویزیون متحرک؛ براکت دیواری تلویزیون تمام جهت؛ براکت رومیزی تلویزیون؛ براکت سقفی تلویزیون، پایه ایستاده تلویزیون

از جمله براکت های مانیتور تولید شده LCDarm: پایه رومیزی مانیتور؛ پایه رومیزی چند مانیتوره؛ پایه دیواری مانیتور؛ پایه سقفی ویدئو پروژکتور مباشد.

برای خرید و اطلاع از قیمت محصولات لطفا با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *