آموزش نصب پایه دیواری تلویزیون, براکت دیواری تلویزیون, پایه دیواری تلویزیون, خرید اینترنتی پایه دیواری تلویزیون

قیمت پایه دیواری تلویزیون

lcdarm2 قیمت پایه دیواری تلویزیون در ال سی دی آرم

پایه دیواری تلویزیون از کجا بخرم؟ این پرسشی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه شده‌ اند و به همین دلیل باید اهمیت زیادی برای آن قائل شد.

این نوع پایه‌ ها به شما اجازه می‌ دهند تا تلویزیون را دقیقاً در محلی که مدنظرتان است قرار بدهید و حتی زاویه صفحه نمایش آن را به خوبی تنظیم کنید. پایه‌ های دیواری که به آن‌ ها براکت هم می‌ گویند یک ابزار بی‌ نظیر و کاملاً کاربردی محسوب می‌ شوند که در هر منزلی می‌ توان از آن استفاده کرد. البته این محصولات در فرودگاه‌ ها،‌ فروشگاه‌ ها، سالن‌ های انتظار و کلینیک‌ ها نیز به وفور مورد بهره‌ برداری قرار می‌ گیرند.

تولید پایه دیواری برای همه برندهای تلویزیون

تفاوتی ندارد که از چه برند تلویزیون خاصی استفاده می‌ کنید، زیرا این نوع پایه‌ ها برای هر نوع صفحه نمایشی ساخته می‌ شوند. جالب است بدانید که علاوه بر تلویزیون، امکان تهیه چنین محصولاتی برای مانیتورها نیز وجود دارد. امروزه از یک استاندارد ویژه به نام ویسا یا ویزا (VESA)‌ برای تهیه براکت‌ ها استفاده می‌ شود.
به همین دلیل،‌ براکت‌ های موجود در بازار با اکثر تلویزیون‌ ها سازگاری کامل دارند. البته، همواره توصیه می‌ شود که پیش از خرید هر نوع پایه،‌ مدل دستگاه و اندازه دستگاه مدنظر خود را به خوبی مورد بررسی قرار دهید. همچنین برای دریافت قیمت پایه دیواری تلویزیون با مشاورین ما میتوانید در ارتباط باشید.

در غیر این صورت، احتمال دارد براکتی را تهیه کنید که از نظر سایز بزرگ‌ تر یا کوچک‌ تر از حد استاندارد باشد. اگر می‌ پرسید پایه دیواری تلویزیون از کجا بخرم؟ باید بگوییم به منظور تهیه این پایه‌ ها می‌ توانید به مراکز معتبر و شناخته شده‌ ای همچون «ال سی دی آرم»‌ مراجعه کنید. همکاران ما آماده هستند تا با ارائه مشاوره کامل، شما عزیزان را در این مسیر یاری کنند.

lcdarm پایه دیواری تلویزیون از کجا بخرم؟معرفی انواع پایه دیواری

شما باید به نوع پایه یا براکتی که قصد خریداری آن را دارید توجه کنید. این محصولات در سه مدل ثابت، متحرک و تمام جهت ساخته می‌‌ شوند که هر یک از آن‌ ها دارای مزایای خاص خود هستند. اینکه به سراغ کدام گزینه بروید به نیاز شما و همچنین نوع عملکرد براکت ارتباط دارد.

  • براکت ثابت

احتمالاً این نوع از پایه‌ های تلویزیون ثابت را به وفور در مکان‌ های مختلفی مشاهده کرده‌ اید. براکت‌ های ثابت امکان تغییر جهت تلویزیون را به شما ارائه نمی‌ کنند؛ البته این یک نکته منفی نیست و در بسیاری از موارد حتی یک ضرورت نیز محسوب می‌ شود. به عنوان مثال، در یک کلینیک بهداشتی، کاربران نیازی به تغییر مداوم جهت تلویزیون ندارند.

  • براکت متحرک

اگر دوست دارید صفحه نمایش تلویزیون خود را هر از چند گاهی به یک سمت خاص بچرخانید، باید به سراغ براکت‌ تلویزیون متحرک بروید. این محصولات چنین امکان جذابی را برایتان فراهم می‌ کنند و به همین دلیل اکثر کاربران آن‌ ها را به عنوان یک گزینه برتر در نظر می‌ گیرند. براکت‌ های متحرک به صورت طولی و عرضی حرکت می‌ کنند.

  • براکت تمام جهت

چنانچه از تلویزیون‌ های منحنی یا CURVED TV’S استفاده می‌ کنید، باید به دنبال خرید براکت تمام جهت باشید. ساختار این پایه‌ ها به نحوی طراحی شده است که به خوبی با چنین تلویزیون‌ هایی هماهنگی داشته باشند و بتوانند آن‌ ها را در زاویه دلخواه شما حرکت دهند. پایه‌ های تمام جهت از زاویه چرخش قابل قبولی برخوردار هستند و این امر یک مزیت مهم برای آن‌ ها است.

آموزش نصب پایه دیواری تلویزیون

نصب پایه دیواری یا براکت تلویزیون باید به دقت و با حوصله انجام بگیرد. فراموش نکنید که این ابزار ها وظیفه معلق نگه داشتن صفحه نمایش‌ های سنگین را بر عهده دارند و هرگونه نقص در نصب آن‌ ها می‌ تواند منجر به آسیب‌ های جانی و مالی شود. به منظور نصب صحیح براکت، باید از دستورهای ارائه شده توسط سازنده پیروی کنید.
این امر شامل انجام مواردی همچون قراردهی براکت بر روی دیوار، تراز کردن آن، ایجاد سوراخ‌ های لازم برای رول پلاک به وسیله دریل و پیچ و مهره کردن پایه است.

چنین مراحلی را می‌‌ توان در رابطه با مدل‌ های مختلف براکت (ثابت، متحرک و تمام جهت) مشاهده کرد. پیش از سوار کردن تلویزیون بر روی پایه، چندین بار آن را به طور کامل تست کنید تا مطمئن شوید که توانایی نگهداری وزن دستگاه را دارد و خم نمی‌ شود. ممکن است این پرسش در ذهنتان شکل بگیرد که بهترین تولید کننده این نوع براکت ها که با دقت کامل آموزش نصب براکت هم همراه دارد و از امنیت بالایی برخوردار است کدام است؟

قطعا تیم حرفه ای LCDarm از بهترین و دقیق ترین متریال برای ساخت این نوع براکت ها استفاده میکنند که از مقاومت بالایی برخورددار باشد.

فروش براکت دیواری تلویزیون ال سی دی آرم لیست قیمت خرید پایه دیواری تلویزیون سامسونگ ال جی سونیقیمت پایه دیواری تلویزیون

برخلاف تصور بسیاری از کاربران، قیمت پایه‌‌ های دیواری چندان زیاد نیست. در واقع شما عزیزان می‌ توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ های گزاف نسبت به تهیه براکت مدنظر خود اقدام کرده و از آن استفاده کنید. مهم‌ ترین عاملی که بر روی قیمت این محصولات اثر می‌ گذارد، مدل آن‌ ها است.

به طور معمول، پایه‌ های متحرک و تمام جهت نسبت به مدل ساده از قیمت بیشتری برخوردار هستند، البته این اختلاف قیمت عموماً به چشم نمی‌ آید و مشکلی برای شما ایجاد نمی‌ کند. فاکتور مهم دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم، اندازه براکت است که رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد.

قیمت پایه دیواری تلویزیون، ممکن است برخی از مصرف‌ کنندگان به منظور کاهش هزینه‌ های خود اقدام به خرید پایه‌ های بی‌ کیفیت و ارزان قیمت‌ کنند. این محصولات از آلیاژ های قوی و مستحکم ساخته نمی‌ شوند و به همین دلیل احتمال خراب شدن آن‌ ها وجود دارد. در چنین شرایطی، براکت نمی‌ تواند وزن تلویزیون را به خوبی تحمل کند و همین امر ریسک سقوط‌ آن را افزایش می‌ دهد. بهتر است به جای قیمت،‌ مرغوبیت براکت را به عنوان اولویت اصلی خود در نظر بگیرید.

سخن پایانی

پایه‌ یا براکت شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ زیرا می‌ توان به کمک آن محل قرارگیری تلویزیون را به بهترین شکل ممکن تنظیم کرد. این محصولات در مدل‌ های مختلفی ساخته می‌ شوند و از نظر ابعاد نیز تنوع بسیار مناسبی دارند. قیمت براکت‌ ها بسیار مناسب است و حتی به صورت آنلاین نیز می‌ توانید آنها را تهیه کنید.
فروشگاه ما با سال‌ ها سابقه در حوزه تولید انواع براکت دیواری تلویزیون، پایه رومیزی تلویزیون، پایه سقفی تلویزیون، پایه ایستاده تلویزیون و همچنین در زمینه نگهدارنده های مانتیور؛ پایه رومیزی مانیتور، پایه پایه دیواری مانیتور نیز آمادگی لازم جهت رفع نیازهای شما عزیزان را دارد.

اگر به دنبال بهترین و باکیفیت‌ ترین براکت‌ های موجود در بازار هستید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *